با تلگرام پرمیوم، درآمد خود را بالا ببرید

تلگرام پرمیوم-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه بالغ بر 700 میلیون نفر از پلتفرم تلگرام استفاده می‌کنند و کسب درآمد دارند و بابت این برنامه هزینه‌ای هم نمی‌پردازند؛ اما در صورتی که فرد یا گروهی مایل به استفاده تخصصی از این برنامه باشند و بخواهند از امکانات این پلتفرم بهره بیشتری ببرند، باید تلگرام پرمیوم خریداری کنند.

به گزارش کاماپرس، تلگرام بدون هزینه و رایگان در دسترس علاقه­مندان این برنامه قرار گرفته و این برنامه از استفاده‌­کنندگان خود هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. تلگرام پیش از این اعلام کرده بود که بیشتر از شرکت‌های تبلیغاتی به کاربران خود اتکا دارد و به همین دلیل برای ادامه دادن این سیاست باید از طریق کاربران خود کسب درآمد کند. در همین راستا تلگرام اخیرا به فکر کسب درآمد از متقاضیان ویژه خود افتاده و به همین دلیل پلن اشتراکی جدیدی را منتشر کرده است که با پرداخت پول قابل خریداری و استفاده است. این پلن که تلگرام پرمیوم شناخته می‌شود، قابلیت‌های اضافه داشته و هزینه چندانی ندارد.

برای خرید تلگرام پرمیوم باید ماهیانه 4 دلار هزینه پرداخت کرد. کاربران با خرید تلگرام پرمیوم و دسترسی به این نسخه، به برخی از قابلیت‌های اختصاصی دست پیدا خواهند کرد. در این پلن اشتراکی، گذشته از قابلیت‌های جدید، قابلیت‌های پیام­رسان عمومی نیز بهبود پیدا کرده است. لازم به ذکر است که این نسخه مورد استفاده بسیاری از افرادی است که از این طریق درآمد به دست می‌آورند.

5 کسب و کار پرطرفدار برای کسب درآمد با تلگرام پرمیوم

با گسترش اینترنت و هوش مصنوعی، جهت مشاغل نیز تغییر کرده و تعریف جدیدی از آن‌ها ارائه شده است. قبلا بیشتر کارهای پردرآمد محدود به حضور افراد بود، اما اکنون با گسترش اینترنت، مشاغل پردرآمد در این حوزه قرار گرفته‌اند. در حال حاضر تولید محتوا، بازار بورس، بازاریابی آنلاین، مهندس داده و یادگیری ماشین جزو بهترین مشاغل برای کسب درآمد از طریق تلگرام پرمیوم هستند. افراد در صورت آموزش آکادمیک یا شرکت در دوره‌های مناسب می‌توانند به راحتی در هر یک از این حوزه‌ها ورود پیدا کرده و به راحتی به کسب درآمد بپردازند.

تلگرام پرمیوم-کاماپرس

کسب درآمد بدون سرمایه از تلگرام امکان­پذیر است؟

پیام­رسان تلگرام، یکی از زمینه‌های مناسب برای تولید محتوا است. در صورتی که صاحب کسب و کاری هستید و می‌خواهید از این فضا درآمد کسب کنید، به هیچ سرمایه‌ای احتیاج ندارید. معمولا کسب درآمد در اینترنت به سرمایه اولیه احتیاج دارد، اما برای به دست آوردن درآمد مناسب از تلگرام، تنها باید به تولید محتوا مسلط بود و نیازی به پرداخت هزینه‌ نیست؛ بنابراین کسب درآمد از طریق تلگرام برای افرادی که استعداد و انگیزه کافی دارند یا در زمینه تولید محتوای مناسب و پرکاربرد آموزش دیده‌اند، اما فاقد سرمایه اولیه هستند، بهترین گزینه محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

مزیت‌ها و قابلیت‌های تلگرام پرمیوم

طبق اعلام تک کرانچ، سرویس تلگرام پرمیوم به کاربران خود این امکان را داده که فایل‌هایی در حجم چهار گیگابایت ارسال کنند. گذشته از این مورد، نسخه پرمیوم، سرعت دانلود بالاتری دارد و آپدیت کردن آن سریع‌تر انجام می­شود.

از دیگر امکانات تلگرام پرمیوم می‌توان به امکان عضویت کاربران در هزار کانال اشاره کرد. ضمن اینکه کاربران امکان ساخت اموجی در تلگرام پرمیوم دارند. امکان استفاده از چهار حساب کاربری به صورت همزمان نیز از دیگر امکانات تلگرام پرمیوم محسوب می‌شود. همچنین کاربران این نسخه امکان پین کردن حداکثر 10 چت و ذخیره بیشتر از 10 مجموعه استکیر و 400 گیفت نیز دارند. مجموع این عوامل، کسب درآمد از طریق تلگرام پرمیوم را راحت‌تر خواهد کرد.

خرید تلگرام پرمیوم و قیمت اشتراک

در صورتی که مایل به استفاده از قابلیت‌ها و اموجی‌های تلگرام پرمیوم هستید، بهتر است که از وبسایت معتبر برای خرید آن اقدام کنید. سایت آریاپی به آدرس https://ariapay.io/buy-telegram-premium، یکی از مراکز معتبر برای خرید این نوع پیام­رسان است و افراد برای خرید آن می‌توانند به حساب کاربری خود در سایت مذکور مراجعه کرده و بسته به نیاز خود، اشتراک مورد نظر را خریداری کنند. با توجه به هزینه‌ای که برای خرید این نوع تلگرام کنار گذاشته‌اید، امکان دریافت اشتراک این پیام­رسان را خواهید داشت.

هزینه اشتراک این پیام­رسان به دلار خواهد بود و طبق آخرین به­روزرسانی قیمت تلگرام پرمیوم در سایت آریاپی به شرح زیر است:

اشتراک یک ماهه بین 3.99 و 4.99 دلار است.

اشتراک شش ماهه آن نیز به 15 دلار و 99 سنت می‌رسد.

هزینه اشتراک یک­ساله پرمیوم تلگرام حدودا 35 دلار و 99 سنت است.

جهت اطلاع دقیق تر از قیمت ها سایت آریاپی را بررسی نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز