با بیمه میهن تا چه اندازه آشنا هستید؟

شرکت بیمه میهن- سهامی عام- در سال 1387 پروانه فعالیت بیمه‌گری خود را در انواع بیمه‌های بازرگانی اعم از بیمه‌های اموال، اشخاص و مسئولیت به دست آورد. این مجموعه قصد دارد تا در ارائه خدمات بیمه‌ای متمایز مطابق با نیازهای جامعه و بازار بیمه در کشور، تلاش و مشارکت موثر برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در داخل، کسب سود منطقی، مناسب و پایدار و سرمایه‌گذاری بهینه منابع و… پیشرفت کند.

در ادامه کاماپرس به ۸ نکته از این مجموعه برای فعالان حوزه بیمه و علاقمندان می‌پردازد؛

1. بیمه میهن- سهامی عام- در حال حاضر دارای هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه است و مرکزیت آن در تهران قرار دارد. این شرکت 40 شعبه و حدود 500 نمایندگی بیمه فعال در سراسر کشور دارد و عبداله رحیم لوی بنیس به عنوان مدیرعامل آن معرفی شده است.

2. این شرکت محصولات و خدماتی مانند بیمه‌های آتش‌سوزی، اشخاص، اتومبیل، باربری، اتکائی، مهندسی و … را ارائه می‌دهد. استعلام خسارت، سامانه مهرانه میهن، صدور معرفی‌نامه درمان و … از جمله دیگر خدماتی است که بیمه میهن در قالب کارتابل بیمه‌گذاران، به مشتریان خدمات الکترونیک خود عرضه می‌کند.

3. مجموعه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت سرمایه‌گذاری سفیر اقتصاد، سامان محیط، سرمایه‌گذاری سپهر و سرمایه‌گذاری سیمان از سهام‌داران اصلی بیمه میهن محسوب می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

4. سهام این مجموعه با نماد «میهن» در بازار دوم فرابورس عرضه می‌شود. سهام بیمه میهن در بخش بیمه و بازنشستگی، زیرمجموعه فعالیت‌های مالی و اجرایی قرار دارد.5. میزان سود عملیاتی این شرکت در 6 ماهه نخست سال جاری 227 هزار و 345 میلیون ریال اعلام شد. میزان سود پایه هر سهم در زمان مذکور 122 ریال بود.

5. تعداد کارمندان قراردادی این مجموعه در 6 ماهه نخست سال جاری، 284 نفر اعلام شد که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 11 نفر از مجموعه کارمندان مذکور کم شده است.

6. براساس گزارش مالی شش ماهه سال 1399، میزان توانگری مالی این مجموعه 248 درصد بیان شد. میزان ریسک کل- آر.بی.سی.- بیمه میهن 778 هزار و 755 میلیون ریال بود.

7. این مجموعه نخستین ماهنامه الکترونیکی خود را به عنوان «رهاورد میهن» در بهمن ماه سال جاری منتشر کرد. این ماهنامه با هدف انعکاس اخبار و تحولات این شرکت و صنعت بیمه شکل گرفته است.

8. امضای تفاهم‌نامه همکاری با خانه سرباز صلح ایران به منظور تامین نیازهای بیمه‌ای و ارائه انواع پوشش‌های بیمه‌ای برای این مجموعه، از دیگر اقدامات بیمه میهن در سال جاری بود.

مرتبط با : بیمه میهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز