با این 5 استایل مردانه در عید 1403 جذاب تر به نظر برسید

با این 5 استایل مردانه در عید 1403 جذاب تر به نظر برسید کاماپرس

سال جدید بهترین فرصت برای بازبینی و مرور پوشش‌هایی است که در یک سال اخیر داشته‌اید. بعضی از آقایان تصور می‌کنند که استایل مردانه تغییر نمی‌کند یا بدتر اینکه تجدیدنظر برخی آیتم‌ها در یک استایل مردانه و جایگزین کردن آن با اقلام به‌روزتر، کاری بیهوده است.

اما اگر بدانید با رعایت یک‌سری نکات جزئی اما کاربردی، با استایل جذاب‌تر، اصولی‌تر و البته متناسب با خلق و خو و شخصیت‌تان ظاهر می‌شوید، بعید است که دوباره به این تفکرات پایبند بمانید.

کاماپرس در این گزارش ضمن اشاره به چند نکته برای جلوه بهتر پوشش‌های مردانه، با بررسی چند فروشگاه عرضه‌کننده محصولات مردانه، 5 استایل جذاب را برای عید 1403 معرفی می‌کند.

برای داشتن یک استایل مردانه خوب از شلوارهای اسکینی دوری کنید

گرچه ما مخالف دیکته کردن اصول استایل هستیم اما با این‌حال گوشزد کردن برخی نکات درباره آیتم‌هایی که جذابیت قبلی خود را از دست داده‌اند، برای بهبود کلیت سبک شخصی، ضروری است. البته شلوارهای اسکینی همیشه منتقدان خود را داشته‌اند و امروز دیگر کمتر کسی است که شلوارهای راحت را به آن چسبان‌های نفس‌گیر ترجیح دهد.

اگر به دنبال یک جایگزین مناسب برای شلوارهای اسکینی هستید، شلوارهای راسته گزینه‌های مناسب و شیک‌تری هستند و اگر می‌خواهید سبک‌های متفاوت را امتحان کنید، پیشنهاد ما به شما شلوارهای کارگو، کبریتی، جاگر و شلوارهای ترکینگ، برای پوشش‌های کژوال‌تر است.

راز آسمان پایتخت

برای داشتن یک استایل مردانه خوب از شلوارهای اسکینی دوری کنید کاماپرس

بیشتر بخوانید:

برای به‌روزتر کردن استایل مردانه بامبر کت را جایگزین کت چرمی کلاسیک کنید

منظور از کت چرمی کلاسیک کت‌های موتور سواری یا به‌اصطلاح ( Leather Biker Jacket) است که ماندگاری و تاثیر آن‌ها در مد و فشن مردانه قابل انکار نیست. با این‌حال ممکن است استفاده از این کت‌ها کمی متداول شده و بهتر باشد برای سال جدید کمی به آن‌ها استراحت بدهیم.

طراحی ظریف‌تر و البته مدرن‌تری که بامبر کت‌ها ( Bomber Jacket) نسبت به اقوام بزرگ‌تر خود دارند، باعث شده تا آن‌ها با ایجاد حس و حالی شبیه به کت‌های کلاسیک، جایگزین‌های شایسته‌ای برای‌شان باشند.

برای به‌روزتر کردن استایل مردانه بامبر کت را جایگزین کت چرمی کلاسیک کنید کاماپرس

برای داشتن یک استایل مردانه کاربردی، چند پیراهن‌ ساده بخرید

در اینجا پیراهن‌های چهارخانه و یا راه راه‌های باریک و کمرنگ هم می‌توانند در دسته ساده‌ها طبقه‌بندی شوند. صحبت اصلی درباره پیراهن‌های هاوایی یا طرح‌های درشت، رنگارنگ و شلوغ است که معمولا به‌سختی با آیتم‌های مختلف جور می‌شوند و برای ست کردن آن‌ها معمولا به زمان بیشتری نیاز دارید. برای صرفه‌جویی در زمان و داشتن استایل‌های مناسب و راحت در عید، چند دست پیراهن مردانه ساده را جایگزین این پیراهن‌ها کنید.

برای داشتن یک استایل مردانه کاربردی، چند پیراهن‌ ساده بخرید کاماپرس

برای شیک‌تر کردن استایل مردانه از انواع مختلفی از اکسسوری استفاده کنید

وقتی صحبت از اکسسوری مردانه در میان باشد، بیشتر آقایان وسط طیف را رها کرده و به‌صورت صفر و و یکی عمل می‌کنند، یعنی یا از هیچ اکسسوری استفاده نمی‌کنند و یا تعداد بیش از حدی از آن را به‌کار می‌برند. البته هرکدام از این موارد اگر اصیل و در هماهنگی با کل سبک پوشش باشد، مانند سبک شخصی جانی دپ، بسیار جذاب و چشمگیر است.

اما اگر تردید دارید، بهتر است از هر نوع اکسسوری، فقط یکی را بردارید (یک دستبند، یک گردنبند، یک انگشتر) و مابقی را برای استایل‌های دیگری کنار بگذارید. هنگام استفاده از اکسسوری‌ها و جواهرات مردانه همیشه این را درنظر بگیرید که «کمتر، بیشتر است» مگر اینکه برنامه ویژه‌ای برای معرفی سبک اختصاصی خود و اثبات آن به دیگران دارید.

برای شیک‌تر کردن استایل مردانه از انواع مختلفی از اکسسوری استفاده کنید کاماپرس

برای تکمیل استایل مردانه عید، به‌جای کفش‌های بنددار، لوفرها را درنظر داشته باشید

استفاده از لوفرها به‌معنی کنار گذاشتن کامل کفش‌های چرم بندی نیست، بلکه صرفا فرصتی است که به رونمایی و جلوه لوفرها داده‌ایم که از لحاظ زیبایی و کارآمدی، دست کمی از آن‌ها ندارند. همچنین برای بسیاری از استایل‌های روزمره ممکن است کفش‌های بندی به‌طور اغراق‌آمیزی رسمی به‌نظر برسند که نمی‌تواند ظرفیت کامل سایر اجزای موجود در استایل را نشان بدهد.

از بین لوفرها نیز آن‌هایی که پنجه گردتر و کفی ضخیم‌تری دارند، به‌خاطر حس راحت و سبکی که ایجاد می‌کنند، منتخب‌تر هستند. یکی از بهترین لوک‌ها با کفش لوفر، ست کردن آن با جوراب‌هایی در رنگ خنثی و شلوار جین مردانه است.

برای تکمیل استایل مردانه عید، به‌جای کفش‌های بنددار، لوفرها را درنظر داشته باشید کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ال سی منپرستهچرم مشهددیجی زرگرروبینوین چرموب پوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “با این 5 استایل مردانه در عید 1403 جذاب تر به نظر برسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز