پیراهن مردانه شیک را از ال سی من بخریم یا وب پوش؟

پیراهن مردانه شیک را از ال سی من بخریم یا وب پوش؟ کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید پیراهن برای مردان گرچه از دور کار آسانی به‌نظر می‌رسد اما در عمل این‌طور نیست. فقط کافی است که روزهایی را که برای خرید پیراهن مردانه مناسب برای همسر، دوست، برادر و پدرتان در فروشگاه‌ها سرگردان بودید، به یاد بیاورید.

کاماپرس در این گزارش، نکاتی درباره خرید پیراهن مردانه و انواع پیراهن موجود در دو فروشگاه ال سی من و وب پوش را بررسی می‌کند.

برای اینکه ریسک خرید پیراهن مردانه نامناسب را کم کنید، بهتر است حتما به چند نکته اساسی توجه کنید. اولین نکته اندازه پیراهن است. خوشبختانه در دوره‌ای از صنعت مد و فشن قرار داریم که لباس‌های اورسایز و گشاد تا حد زیادی توانسته‌اند پرطرفدار و محبوب باشند.

بنابراین اگر از سایز دقیق پیراهن مطمئن نیستید، می‌توانید سراغ گزینه‌های اورسایز بروید و البته قبل از نهایی کردن خرید، سایز تقریبی شخص مورد نظر و یا خودتان را به فروشنده اطلاع دهید.

نکته مهم بعدی دقت به سبک و سیاق پوشش شخصی است. باید توجه کنید که بیشتر لباس‌هایتان به کدام سمت حرکت می‌کنند. کلاسیک یا کژوال؟ رسمی یا راحت؟ این کار باعث می‌شود تا قبل از خرید، لیستی از فروشگاه‌هایی که پیراهن مردانه مطابق با سلیقه شما را عرضه می‌کنند، پیدا کنید و راحت‌تر به پیراهن مورد علاقه خود برسید.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

و نکته آخر توجه به جنس پارچه پیراهن است. درست است که قبل از هرچیزی باید راحتی پیراهن مردانه را درنظر بگیرید اما از طرفی نباید راحتی را با کیفیت پایین پارچه اشتباه گرفت. پیراهن‌های مردانه‌ای که الیاف پارچه آن‌ها بی کیفیت است، فقط برای مدت کوتاهی مهمان کمد لباس‌ها هستند و بعد از چند دورهمی دیگر نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

بنابراین مهم است که از قبل درباره انواع پارچه‌ها تحقیق کنید تا هنگام خرید پیراهن مردانه توجه بیشتری به جزئیات پارچه داشته باشید. درکنار این موضوع، دقت به نحوه شست‌وشوی انواع پارچه نیز مهم و اساسی است؛ بسیاری از پارچه‌های با دوام و کیفیت بالا بعد از چندبار شست‌شوی غیراصولی، شکل و رنگ اولیه خود را از دست داده و ظاهری کهنه به خود می‌گیرند.

خرید پیراهن مردانه از ال سی من

ال سی من از سال 1355، با هدف‌ بهبود فرهنگ پوشش و تولید و ارائه محصولات با کیفیت در ایران، شروع به فعالیت کرد و امروز تقریبا کمتر کسی پیدا می‌شود که نام این برند فعال در حوزه پوشاک مردانه، به گوشش آشنا نباشد.

طراحی پیراهن‌های مردانه ال سی من، معمولا به سمت رسمی بودن حرکت می‌کند. البته در بین آن‌ها پیراهن‌هایی با سبک هاوایی، کژوال و پولوشرت  نیز در این فروشگاه موجود است، اما سبک رسمی، چه برای پیراهن‌های روزمره و چه برای پیراهن‌های مجلسی، تنوع بیشتری دارد. قیمت این پیراهن‌ها از حدود 440 هزار تومان تا 2 میلیون و 680 هزار تومان، متغیر است.

پیراهن مردانه شیک را از ال سی من بخریم یا وب پوش؟ کاماپرس

پیراهن مردانه شیک را از ال سی من بخریم یا وب پوش؟ کاماپرس

خرید پیراهن مردانه از وب پوش

اگر به دنبال خرید پیراهن‌های مردانه راحت‌تر و با حال و هوای کژوال هستید، احتمالا وب پوش گزینه مناسب برای شما است. این برند با جمع‌‎آوری پوشاک باکیفیت مردانه از برندهای مختلف و فروش آن‌ها به‌صورت آنلاین، علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه، کلکسیونی قابل اعتماد از این محصولات فراهم می‌کند تا مخاطبان با توجه به نیاز خود آن‌ها را تهیه کنند. محدوده قیمتی پیراهن مردانه در وب پوش، از 427 هزار تومان تا 1 میلیون و 500 هزار تومان برآورد شده است.

پیراهن مردانه شیک را از ال سی من بخریم یا وب پوش؟ کاماپرس

پیراهن مردانه شیک را از ال سی من بخریم یا وب پوش؟ کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ال سی منوب پوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز