با اولین مانیتور گیمینگ تخت سامسونگ آشنا شوید

صفحه‌نمایش بزرگ ۴۳ اینچی Quantum Mini-LED باعث درگیری هرچه بیشتر گیمرها در دنیای مجازی خود می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

سامسونگ اولین مدل مسطح و تخت Mini-LED این شرکت، که محصول جدید در خط تولید Odyssey است را معرفی کرد. این مانیتور جدید صفحه‌نمایش بزرگی را ارائه می‌دهد که در جهت ارائه طیف دید گسترده‌تر و جزئیات بیش‌تر به گیمرها طراحی شده است. سامسونگ ادعا می‌کند که این مانیتور گیمینگ جدید، گیمرها را با کیفیت تصویر واقعی در دنیای بازی‌های خود غرق می‌کند.

درحالی‌که بازار مانیتورهای بازی بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود و گیمرها حالا به دنبال استفاده بیشتر از مانیتورهای خود هستند، سامسونگ ادعا می‌کند که فقط تجربه بازی بهتری را ارائه نمی‌دهد، بلکه در حال بازسازی قابلیت‌های هوشمند جدید در صفحه‌نمایش‌های خود است که به گیمرها مکانی همه‌جانبه برای فناوری و سرگرمی می‌دهد. مانیتور جدید Odyssey Neo G7 سامسونگ برای ارائه کیفیت تصویر واقعی، دید باز با عملکرد بالا و ویژگی‌های شخصی‌سازی‌شده بازی و سرگرمی طراحی و بهینه شده است.

بزرگی متناسب با هر بازی و هر پلتفرمی

این مانیتور با صفحه‌نمایش بزرگ ۴۳ اینچی وضوح 4K (۳۸۴۰ در ۲۱۶۰) گواهینامه‌های VESA Display HDR600 و HDR 10+ را برای کیفیت تصویر پیشرفته ارائه می‌دهد. Odyssey Neo G7 فناوری ماتریس کوانتومی سامسونگ را که امکان کنترل فوق‌العاده ظریف و دقیق LEDهای متراکم را فراهم می‌کند، با استفاده از ال‌ای‌دی‌های کوچک کوانتومی ممکن می‌کند. در نتیجه، کاربران می‌توانند رنگ سیاه را غنی‌تر، رنگ‌ها را گسترده‌تر و جزئیات را بیش‌تر ببینند؛ حتی در محیط‌های سایه‌دار بازی‌ها.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این، نمایشگر مات این مانیتور انعکاس نور را بر روی نمایشگر کاهش می‌دهد، حواس‌پرتی‌ها را در طول صحنه‌های حساس بازی به حداقل می‌رساند و به صفحه بزرگ خود اجازه می‌دهد تا جزئیات را درحالی‌که بازیکن را روی بازی و عملکرد بصری خیره‌کننده متمرکز نگه می‌دارد، ارائه دهد.

Odyssey Neo G7 یک مانیتور عالی برای هر پلتفرم بازی است. این مانیتور با استفاده از درگاه DisplayPort یا HDMI 2.1 به دستگاه‌های مختلف بازی متصل می‌شود. حتی امکان اشتراک‌گذاری صفحه گوشی هوشمند از طریق WiFi و بلوتوث وجود دارد و کاربران می‌توانند بازی‌های موبایل خود را نیز روی این مانیتور تجربه کنند.

سطوح جدید عملکرد بازی‌ها

نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ یک میلی‌ثانیه (MPRT) این مانیتور به کاربر امکان پاسخ‌گویی سریع و روان را می‌دهد و حرکات دقیق ماوس را فعال می‌کند. حتی در حساس‌ترین لحظات بازی، Odyssey Neo G7 گیم‌پلی اکشن بسیار روان و سریع را حفظ می‌کند و از طریق پشتیبانی از AMD FreeSync Premium Pro، لگ تصویر، تأخیر ورودی و پارگی صفحه را کاهش می‌دهد.

ویژگی Flex Move Screen  این مانیتور به کاربران این امکان را می‌دهد که اندازه صفحه‌نمایش را بین ۴۳ تا ۲۰ اینچ تنظیم کنند تا با اندازه دلخواه خود بر اساس بازی که انجام می‌دهند مطابقت داشته باشد و حتی موقعیت صفحه را تغییر دهند؛ بنابراین، کاربران می‌توانند بهترین راه را برای بهترین عملکرد خود در هر بازی پیدا کنند.

کاربران می‌توانند برای شخصی‌سازی عملکرد خود از Samsung Game Bar استفاده کنند؛ ابزاری قدرتمند که کاربران را قادر می‌سازد تا به‌سرعت تنظیمات مهم را بدون نیاز به ترک صفحه بازی مشاهده و تغییر دهند. بازیکنان می‌توانند FPS (فریم بر ثانیه)، نسبت تصویر، محدوده دینامیکی بالا (HDR) و نرخ نوسازی متغیر (VRR) را ببینند، تغییر دهند یا تنظیماتی مانند نسبت صفحه‌نمایش، زمان پاسخگویی و حالت تصویر بازی را تنظیم کنند.

ویژگی‌های هوشمند شخصی‌سازی‌شده

Odyssey Neo G7 مجهز به ویژگی‌های هوشمند برای پاسخگویی به طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران، با تجربه‌های قابل‌تنظیم از طریق Samsung Smart Hub و Samsung Gaming Hub است.

Samsung Gaming Hub یک پلتفرم کشف جریان بازی همه در یک است که امکان دسترسی فوری به بازی‌های شرکای تجاری خود مانند ایکس‌باکس و NVIDIA GeForce NOW را بدون نیاز به دانلود یا فضای ذخیره‌سازی فراهم می‌کند. این ابزار کاربران را قادر می‌سازد تا در هر گوشه‌ای از دنیای بازی بدون محدودیت کاوش کنند.

علاوه بر این، کاربران همچنین می‌توانند از طریق Samsung Smart Hub از تجربه تلویزیون هوشمند با برنامه‌های شرکای تجاری دیگری مانند Prime Video، نتفلیکس و یوتیوب برخوردار شوند تا با استفاده از اتصال به اینترنت از محتوای مختلف (OTT) لذت ببرند، حتی بدون اینکه رایانه شخصی یا دستگاه‌های دیگر خود را روشن کنند.

مانیتور Odyssey Neo G7 از سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ به‌صورت جهانی در دسترس خواهد بود و زمان‌بندی عرضه آن بر اساس منطقه متفاوت است. مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز