بانک صنعت و معدن در تلاش برای ایجاد تحولات دیجیتال

لست سکند

بانک صنعت و معدن از جمله مجموعه‌هایی است که متناسب با منابع در اختیار خود موفق به مد نظر قرار دادن برنامه‌های تحول دیجیتال به عنوان یکی از اولویت‌های راهبردیش شده است. این مجموعه همسو با تحولات نوین بانکداری و در راستای پاسخگویی به نیازهای مشتریان و تولید محصولات و خدمات مبتنی بر سفارش مشتری به این مهم می‌پردازد.

به گزارش کاماپرس، بانک صنعت و معدن در خصوص تحول دیجیتال در نیمه راه بوده و به پیش رفتن طبق برنامه زمان بندی ارائه شده به منظور تکمیل این پروژه و اجرایی شدن کامل آن امیدوار است. به گفته منصور یوسفی نیا، معاون برنامه ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن، این مجموعه سال گذشته از پنج محصول جدید سامانه سدف، ساحب، هدف، پات و سرویس شناسایی آدرس مشتریان رونمایی کرد.

این محصولات با توجه به رویکرد یادگیری در حین اجرا و صرفه جویی در زمان و هزینه مشتریان به سیستم بانک صنعت و معدن اضافه شدند. بنا بر اعلام یوسفی نیا با رونمایی از سامانه «هدف و سدف» اولین قدم در حوزه اجرای بانکداری باز برداشته شده و امکان اعطای دسترسی به شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات و فین تک‌ها برای طراحی محصولات جدید و نوآورانه و همچنین خدمات شخصی سازی شده به مشتریان به وجود آمده است.

دیگر خدمات دیجیتالی بانک صنعت و معدن

راز آسمان پایتخت

علاوه بر اقدامات ذکر شده این مجموعه به موجب اهمیت امنیت در بانکداری دیجیتال و با توجه به فقدان زیر ساخت‌های لازم، مرکز عملیات امنیت را برای اولین بار طراحی و راه اندازی کرد. همچنین در اسفند ماه سال گذشته افتتاح حساب آنلاین و تعریف مشتری به صورت غیر حضوری در این مجموعه اجرایی شد.

هم اکنون این بانک در حال کار بر روی پروژه طراحی و پیاده سازی دریاچه داده، به عنوان پایه استفاده از فناوری هوش مصنوعی، است. بانک صنعت و معدن در راستای تغییر نگرش بانک از بیرون به درون، مبحث مشتری محوری، نسبت به ایجاد پنج منطقه اصلی در میان شعب منتخب در مناطق مختلف کشور به منظور ارتباط مستقیم با مشتریان و برآورد نیازهایشان اقدام کرده است.

بانک صنعت و معدن با اجازه حاصل از ماده 17 لایحه قانونی اداره امور بانک‌ها و از ادغام بانک‌های اعتبارات صنعتی توسعه، سرمایه گذاری ایران و شرکت سرمایه گذاری بانک‌های ایرانی- صندوق ضمانت صنعتی و صندوق معادن در سال 1358 تشکیل شد. این مجموعه در حال حاضر نیز مشغول فعالیت بوده و تمامی خدمات مجاز بانکی را در قالب اعطای اعتبارات، انواع حساب‌ها، اعطای تسهیلات و بانکداری الکترونیکی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مرتبط با : بانک صنعت و معدن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز