بالاخره رشیدپور چقدر دستمزد می‌گیرد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رضا رشیدپور، مجری پرحاشیه صداوسیما، این بار با بحث حقوق دستمزد خود تبدیل به تیتر یک رسانه‌ها در ایران شده است.

به گزارش کاماپرس، رضا رشیدپور که سال‌ها از آنتن تلویزیون کنار گذاشته شده بود، با ساخت برنامه گفت‌وگو محور «دید در شب» که از طریق آپارات پخش می‌شد، با دعوت از برخی چهره‌های جنجالی و سیاسی از جمله امیرحسین مقصودلو (تتلو)، الهام چرخنده و … بار دیگر در کانون توجهات قرار گرفت و رسانه ملی را مجاب کرد تا بار دیگر فضای فعالیت او در تلویزیون را باز کنند.

یکی از موضوعاتی که از همان ابتدا ذهن فعالان رسانه‌ای و بسیار از عموم را به خود مشغول کرده بود، این بود که رشیدپور در ازای چه رقمی برنامه «حالا خورشید» که با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شده بود و در دو نوبت صبح و عصر روی کنداکتور شبکه سه نقش بسته بود را روی آنتن می‌برد؟

حواشی از کجا آغاز شد؟

این موضوع همچنان به قوت خود باقی ماند تا چند روز پیش، رضا رشیدپور در توییتی با توجه به این روزهای سخت به‌خصوص برای افراد نیازمند، چنین پیشنهادی را مطرح کرد: «کار زیبای چند سال پیش را می‌توان تکرار کرد. به‌اندازه توانمان مبلغی را به سوپر مارکت مورد اعتمادمان پرداخت کنیم تا به تشخیص خودش از نیازمندها پول نگیرد یا تخفیف بدهد. حتی می‌تواند برای حفظ غرور افراد، این کار را نامحسوس انجام بدهد.»

پاسخ غیرمنتظره از آن سوی مرزها

همین جرقه کافی بود تا انبار کاهی که چند سالی با احتیاط از آن محافظت می‌شد، با جنجالی ادامه‌دار روی هوا برود. رشیدپور که انتظار نداشت این توئیت دامن‌گیرش شود، با واکنشی غیرقابل پیش‌بینی از سوی علی علیزاده، فعال رسانه‌ای خارج از کشور روبرو شد.

راز آسمان پایتخت

علیزاده در پاسخ به رشیدپور نوشت: «در واکنش به پیشنهاد رشیدپور چنین نوشت: «جنابعالی برای تهیه هر اپیزود حالا خورشید حدود چهل میلیون تومان دریافت کردید. نیمی از این مبلغ دستمزد شخصی خودتان برای اجرا بود. یعنی درآمد شما در زمان اجرای حالا خورشید ماهی چهارصد و سی‌وسه میلیون بود. آن هم در زمانی که حقوق پایه یک کارگر یک میلیون و صد هزار بود. یعنی معادل حقوق سیصد و نود و سه کارگر. سه ماه پیش هم برای دو شب اجرای شب یلدا پس از کش و قوس‌ها و چانه‌زنی‌ها به مبلغ پانصد میلیون راضی شدید. یعنی درآمد شبی دویست و پنجاه میلیون.»

پرسشی که همچنان پابرجاست

این بحث اما به همین‌جا ختم نشد و رشیدپور با متهم کردن علیزاده به دخالت و همچنین صداوسیما با انتشار تصویر لیست دستمزد رشیدپور – که علیزاده اصالت آن را زیر سوال برده –  سعی در ختم کردن قاعله داشتند که این واکنش‌ها مورد قبول عموم واقع نشده‌اند.

سوالی که در پایان باقی می‌ماند، این است که بالاخره رشیدپور چقدر دستمزد می‌گیرد؟

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بالاخره رشیدپور چقدر دستمزد می‌گیرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز