ایلیااستیل ؛ هرآنچه باید بدانید

ایلیا استیل-کاماپرس

ایلیا­­استیل مواد اولیه مورد نیاز برای تولید لوازم خانگی را به صورت مستقیم از آمریکا و اروپا وارد می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی این برندها و محصولاتش می‌پردازد؛

* شرکت فردوس­ کاران امید مالک برند ایلیااستیل با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه تولید سینک­ ظرفشویی، هود و اجاق­گاز و واردات ورق­‌های استنلس استیل، هم ­اکنون موفق به راه‌اندازی کارخانه تولید سینک ظرفشویی توکار، هود، اجاق­‌گاز صفحه­‌ای، فر توکار و ماکروویو شده است.

* قیمت هود­های ایلیااستیل در سایت دیجی­‌کالا از دو تا پنج میلیون تومان متغیر است. بیشترین قیمت مربوط به هود مدل کارینا سایز 90 است که دارای در ­برقی، کلید لمسی و بدنه شیشه­‌ای است. در این سایت، پرفروش‌­ترین هود ایلیااستیل، مربوط به مدل دایانا سایز 90، با قیمت 3 میلیون و 600 هزار تومان است که دارای بدنه شیشه‌­ای، فیلتر آلومینیومی و کلید لمسی است. هود مورب مدل دلتا سایز 90 با قیمت 4 میلیون و 400 هزار تومان نیز یکی دیگر از هود­های پرفروش این شرکت است. این هود نیز دارای ویژگی­‌های مدل دایانا است.

راز آسمان پایتخت

* ایلیااستیل بیش از 30 مدل مختلف اجاق گاز تولید می‌کند. قیمت این اجاق‌ها بین دو تا هفت میلیون تومان است. اجاق گاز شیشه­ای توکار مدل 5902 رکوردار قیمت در میان سایر مدل‌های ایلیااستیل است.

* این شرکت سینک­ ظرفشویی را در مدل­های شیشه‌­ای، فانتزی، معمولی، نیمه‌­فانتزی و کورینی تولید می‌کند. قیمت این سینک­‌ها بین یک تا شش میلیون تومان است. سینک شیشه­‌ای مدل 8022 در مقایسه با سایر محصولات مشابه، بیشترین قیمت را دارد.

پرفروش‌ترین سینک ایلیااستیل در دیجی‌کالا، مدل 233 روکار با قیمت 1 میلیون 40 هزار تومان است. مدل 111 روکار نیز با قیمت 821 هزار و 300 تومان یکی دیگر از پرفروش‌­ترین سینک­­‌های ایلیااستیل است.

* خدمات پس از فروش ایلیااستیل با­توجه به نوع محصول متفاوت است. هودهای ایلیا استیل 24 ماه ضمانت دارند. اجاق گازها، فرهای توکار و ماکروویوها 18 ماه و در نهایت سینک‌های ظرفشویی 10 سال گارانتی هستند.

ایلیا استیل-کاماپرس

*در چند سال اخیر شرکت ایلیااستیل در مسابقه­‌های لیگ ­برتر فوتبال از تبلیغات دور زمین برای معرفی برند خود استفاده کرده است و یکی از گران‌ترین فضاهای تبلیغاتی را به خود اختصاص داده است. این شرکت در تابلوهای تبلیغاتی شهری برای معرفی هودهای آشپزخانه از شعار «این هود، با هیچ بویی شوخی ندارد» استفاده کرد. در کمپین معرفی اجاق گازهای ایلیااستیل نیز شعار «گازشو نگیر، اجاق گازشو بگیر» جلب توجه می‌کرد. در این بیلبوردها شعله اجاق­گاز شبیه کیلومترشمار خودرو طراحی شده بود تا هم تداعی‌کننده یک پیام احتیاطی به راننده‌ها باشد و هم اجاق­گازهای این شرکت را معرفی کند.

* ایلیااستیل در سال 1382 کار خود را در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز کرد. این برند اکنون با نزدیک به 20 سال سابقه، همچنان در شهرک صنعتی پرند مشغول به فعالیت است. در خط تولید ایلیااستیل از دستگاه‌­های تمام‌اتوماتیک استفاده می‌شود.

* ایلیااستیل موفق به دریافت لوح و تندیس زرین نهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان در سال 1394 و لوح و تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف­کننده در سال 1392 شده است. در سال 1392 نیز به عنوان واحد تولیدی نمونه اداره کل استاندارد شناخته شد. در همین سال، همچنین به عنوان کارآفرین برجسته کشور معرفی شد.

* کاربران می­‌توانند جهت آشنایی بیشتر با محصولات و پیشینه ایلیااستیل به سایت این شرکت مراجعه کنند.

نویسنده: غزاله عندلیب

انتهای پیام

مرتبط با : ایلیا استیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز