ایران خودرو: عرضه 100 هزار دستگاه خودرو در بازار تا پایان سال

به گفته معاون بازاریابی و فروش ایران‌ خودرو تا پایان سال با فروش فوق‌العاده 100 هزار دستگاه خودرو وارد بازار خواهد شد که چیزی فراتر از تعهدات این شرکت است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از برنا، بابک رحمانی با اشاره به عرضه 100 هزار دستگاه خودرو به بازار در قالب فروش فوق‌العاده، گفت: طی روزهای اخیر پس از اصلاح قیمت محصولات، 18 هزار دستگاه به صورت فوق‌العاده و 33 هزار و 500 ‌خودرو به صورت پیش‌فروش عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

به گفته رحمانی، این برنامه‌های فروش قرار است به صورت مستمر ادامه پیدا کند تا با افزایش عرضه وضعیت بهتری در بازار خودرو رخ دهد و طبق سیاست وزیر صمت، فرآیند قرعه‌کشی به مرور حذف شود.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است روزهای دوشنبه هر هفته برنامه فروش فوق‌العاده ایران خودرو منتشر شده و متقاضیان می‌توانند تا پنج‌شنبه همان هفته ثبت‌نام کنند؛ اسامی پذیرفته‌شدگان نیز شنبه هر هفته اعلام می‌شود.

در ادامه این گفتگو، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از ورود دو هزار دستگاه خودرو، به صورت روزانه در بازار خبر داد و افزود: به زودی این رقم به 2 هزار و 500 دستگاه خواهد رسید.

وی همچنین به 200 هزار درخواست موجود در این زمینه اشاره کرد که اسناد 160 هزار دستگاه آزاد شده و مابقی در حال انجام است؛ به کفته رحمانی این امر به کاهش التهابات بازار کمک کند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در این خصوص توضیح داد: البته پس از اصلاح قیمت طرح‌های تبدیلی برای محصولات در نظر گرفته شده تا تسهیلاتی برای مردم ایجاد شود؛ به این ترتیب وضعیت بازار خودرو اصلاح و پس از آن آرامش بیشتری در این حوزه ایجاد خواهد شد.

رحمانی وضعیت تولید را بر اساس برنامه‌های افزایشی دانست و گفت: اگر تمامی موارد بسته سامان‌دهی بازار عملیاتی شود، شرایط بازار بهتر از قبل می‌شود.

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز