اگرینیتو راه‌اندازی شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

نسخه آزمایشی شبکه تجاری کشاورزی ایران با عنوان اگرینیتو، در 9 دی‌ماه آغاز به کار کرد.

به گزارش کاماپرس، در مراسم افتتاح سامانه اگرینیتو، وزیر تعاون و معاون وی، رئیس کمیسیون اقتصادی، معاون علمی‎ و فناوری رئیس جمهور، مدیرعامل بانک توسعه‌تعاون، رئیس صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، مدیرعامل صندوق نوآوری‌وشکوفایی و رئیس جهاد دانشگاهی کشور حضور داشتند.

این پروژه در قالب یک استارتاپ در شتاب‌دهنده تخصصی بخش کشاورزی، آی‌بی‌سی، کار خود را آغاز کرد. از جمله اهداف آن ایجاد بانک‌های اطلاعاتی مورد نیاز حوزه کشاورزی و ایجاد سامانه جامع شتابدهی در زمینه کشاورزی تعاون‌محور است.

اگرینیتو با ایجاد پلتفرم خرید و فروش محصولات، خدمات و نهاده‌های کشاورزی، زمینه را برای حذف واسطه‌ها و خرید و فروش مستقیم فراهم می‌کند.

راز آسمان پایتخت

سرویس‌های آنلاین این سامانه در قالب دوره‌های آموزشی، خدمات بیمه و مشاوره تخصصی به کاربران آن ارائه می‌شود. افراد می‌توانند با مشاهده سایت اگرینیتو، به اطلاعات محصولات فروش‌فوری و آخرین فرآورده‌های عرضه‌شده دسترسی پیدا کنند.

هم‌چنین در شبکه تجاری کشاورزی ایران، امکان ثبت تقاضا برای خریدهای عمده و تجهیزات فناوری وجود دارد. پیش از استفاده از خدمات ذکر شده، لازم است کاربران در این سامانه ثبت‌نام کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز