انتصاب مدیر جدید روابط عمومی پرداخت نوین

مدیر جدید روابط عمومی «پرداخت نوین» مشخص شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، یاسر علیزاده مدیر روابط عمومی این شرکت شد.

یاسر علیزاده در رشته تحصیلی روابط عمومی فارغ‌التحصیل شده و مدیر باسابقه‌ای در صنعت پرداخت شناخته می‌شود. وی پس از همکاری‌هایی با خودرو دیزل، تجارت‌الکترونیک‌پارسیان همچنین هلدینگ رایانمهر با 22 سال فعالیت، اکنون به سمت مدیر روابط عمومی شرکت پرداخت نوین منصوب شده است.

راز آسمان پایتخت

فعالیت شرکت پرداخت نوین

شرکت پرداخت نوین از سال 1385 با هدف گسترش شبکه و ارائه‌ی خدمات الکترونیکی آغاز به کار کرده که اکنون با حدود 200 نیروی ستادی، 35 نمایندگی و بیش از 700 نیرو پشتیبان در سراسر کشور فعالیت می‌کند و از دانش‌ و فناوری‌های روز با تجارب پیشین بهره‌ می‌برد و خدمات همچنین محصولاتی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

از خدماتی که پرداخت نوین به مشتریان خودر ارائه می‌دهد می‌توان به نصب و راه‌اندازی همچنین راهبری دستگاه‌های پایانه فروش، دستگاه‌های خودپرداز و دستگاه‌های کیوسک خدمت‌رسانی اشاره کرد. همچنین از دیگر خدمات این شرکت می‌توان ارائه خدمات پرداخت آنلاین، درگاه پرداخت اینترنتی و خدمات پرداخت موبایلی را نام برد.

این شرکت ماموریت خود را رشد کسب‌وکارها از طریق ارائه خدمات و راهکارهای نوآورانه، امن و ساده از طریق اکوسیستم پرداخت الکترونیک بیان کرده که کسب رضایت حداکثری مشتریان را به همراه داشته باشد.

پرداخت نوین همچنین مطرح شدن به عنوان یکی از شرکت‌های پشرو در حوزه خدمات الکترونیکی و انتخاب برتر دارندگان کارت همچنین کسب‌وکارها را چشم‌انداز کار خود عنوان کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پرداخت نوین آرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز