انتخاب میان مرگ و زندگی برای شرکت در کنسرت تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت اخیرا تور کنسرت‌هایش را در سیدنی و ملبورن از سر گرفت و لحظاتی هیجان انگیز و تکرار نشدنی را برای طرفداران استرالیایی خود بر جای گذاشت. یکی از طرفداران او مجبور شد میان پیوند کلیه و شرکت در این کنسرت یکی را انتخاب کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از مارکا، این طرفدار ۳۵ ساله که مدت‌هاست از نارسایی کلیه رنج می‌برد در راه رفتن به کنسرت خواننده محبوبش، تیلور سوئیفت، تماسی سرنوشت ساز دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

او حتی از قبل بلیط هواپیما را تهیه کرده بود و تنها ده دقیقه قبل از پرواز خبردار شد که پس از مدت‌ها بالاخره یک مورد پیوند کلیه برای او پیدا شده است.

راز آسمان پایتخت

تامارا گری خود در مصاحبه‌اش با رسانه‌ها اعتراف کرد: «برای یک لحظه فکر کردم بهتر است پیوند را رد کرده و به جای آن در کنسرت تیلور شرکت کنم!»

لازم به ذکر است که پیدا شدن مورد پیوند کلیه یک اتفاق معجزه‌آسا به شمار می‌رود و اگر او سوار هواپیما می‌شد و تماس را از دست می‌داد تنها در عرض سی دقیقه کلیه به گیرنده بعدی واگذار می‌شد.

گری در ادامه افزود: «بدیهی است که من دیوانه نیستم و سفرم را کنسل کردم، اما یک ثانیه این فکر به ذهنم رسید که به‌خاطر کنسرت تیلور به پیوند کلیه‌ای که سال‌ها منتظرش بودم نه بگویم!»

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز