امکان جدید توکن غیرقابل معاوضه ان اف تی رِید کدام است؟

ان اف تی-کاماپرس
لست سکند

توکن غیرقابل معاوضه ان اف تی رِید اکنون از خریدهای بین زنجیره‌ای در آوالانچ، پالیگان، اتریوم و بی ان بی چین پشتیبانی می‌کند. این توکن یک ویژگی جدید پیدا کرده که به وسیله آن معامله گران و فعالان این امکان را دارند تا آیتم‌های مورد نظر خود را در یک شبکه خریداری کرده در حالی که در شبکه جداگانه‌ای پرداخت‌های خود را انجام می‌دهند. براساس اعلام صورت گرفته، در آینده نزدیک این خریدهای میان زنجیره‌ای در شبکه پالم، اسکال، ایمیجینیشن ایکس و مون بیم گسترش پیدا خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، طبق اطلاعیه‌ای که در بیست و سوم ماه مه منتشر شد، این ویژگی از طریق ادغام با پروتکل پیام رسانی میان زنجیره‌ای راریمو شکل گرفته است. براساس اطلاعیه مذکور، کل این فرآیند به شکل غیرمتمرکز اتفاق خواهد افتاد و توسعه دهنده در هیچ مرحله‌ای سرمایه‌های خریدار را نگهداری نخواهد کرد.

اطلاعیه مذکور بیان کرده که از این پس کاربران امکان خرید ان اف تی‌ها با هر رمزارزی در هر زنجیره‌ای را خواهند داشت. به عنوان مثال در صورتی که فردی یک ان اف تی روی اتریوم بخواهد اما فقط آواکس روی آوالانچ را داشته باشد با ان اف تی رِید آفیشال راریمو امکان تهیه چنین ان اف تی را دارد. در واقع این ان اف تی پرداخت‌های درون زنجیره‌ای با توکن‌های ای آر سی 20 را پشتیبانی می‌کند.

مثالی برای آشنایی با قابلیت ان اف تی رِید

برای روشن شدن بیشتر این موضوع تصور کنید که کاربری مایل به خرید آیتمی در آوالانچ باشد، این فرد می‌تواند با یک رمزارز از سه شبکه پالیگان، اتریوم، آوالانچ خرید خود را داشته باشد. در واقع این پروتکل به طور خودکار توکن‌های خریدار را در زنجیره ارسال با توکنی که فروشنده در زنجیره دریافت می‌خواهد، مورد مبادله قرار می‌دهد و به راحتی پرداخت هزینه و دریافت ان اف تی اتفاق بیفتاد.

هم اکنون رقابت بازارهای ان اف تی بسیار داغ شده و هر بازاری تلاش دارد تا با ویژگی‌های جدیدی که ارائه داده کاربران زیادی را به خود جلب کند.

راز آسمان پایتخت

مختصری درباره خاصیت ان اف تی‌ها بدانید

کارشناسان و فعالان حوزه دیجیتال پیش از این بیان کرده بودند که ان اف تی‌ها یا همان توکن‌های غیرمثلی تمام جنبه‌های مدرن از امور مالی تا هنر را تحت تاثیر قرار خواهند داد. از سال 2020 این حوزه گسترش پیدا کرد و ان اف تی‌ها به مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نوآوری‌‍‌های معاصر در حوزه فناوری، طراحی و مدت، ورز، مسائل مالی و بازار رمزارزها تبدیل شدند.

در کل ان اف تی‌ها به حفظ حقوق مالکیت هنرمندان، ایجاد کلکسیون هنری، سرمایه گذاری و حتی عضویت در یک گروه یا جامعه کمک خواهند کرد.

افرادی که به این حوزه علاقه دارند باید بدانند که ورود به بازار ان اف تی‌ها و ایجاد و یا خرید و فروش آن‌ها کار راحتی نیست. اشخاصی که مایل به استفاده از این بخش هستند باید کیف پول ارز دیجیتال داشته باشند و برای انجام تراکنش و پرداخت هزینه هر ان اف تی از رمزارز استفاده کنند. ضمنا همواره به اشخاصی که مایل به حضور در این بخش هستند توصیه می‌شود از نحوه نگهداری ارزهای دیجیتال و بهترین بستر برای آن‌ها آگاهی پیدا کنند و سپس به خرید و فروش ان اف تی‌ها با توجه به هدف مورد نظر خود بپردازند.

یوبیتکس؛ مرجع معتبر برای کسب اطلاعات رمزارزی و ان اف تی

در صورتی که مایل به کسب اطلاعات دقیق‌تر و بیشتری درباره ان اف تی‌ها هستید بهتر است به وبسایت معتبر یوبیتکس مراجعه کنید. این مجموعه گذشته از ارائه اطلاعات به روز درباره خرید و فروش ان اف تی‌ها و ارزهای دیجیتال، زمینه برای معامله انواع رمزارزها را فراهم کرده است. بالغ بر 100 هزار کاربر از خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : یوبیتکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز