امنیتو چیست و چه کاربردی در افزایش فروش دارد؟

پست-کاماپرس

یکی از مشکلات خرید و فروش اینترنتی، اعتماد کاربران بابت پرداخت هزینه است؛ چراکه مشتریان اغلب نگران کلا‌هبرداری در فضای مجازی هستند. ایجاد اعتماد بین مشتری و فروشنده در کسب و کارهای اینترنتی کار مشکلی است که برای این منظور سرویس امنیتو راهی مناسب برای افزایش اعتماد مشتری و افزایش فروش فروشگاه‌های اینترنتی با پرداخت امن ایجاد کرده است.

کاماپرس، در این گزارش به معرفی امینتو و چگونگی پرداخت امن در خرید و فروش اینترنتی ‌پرداخته است.

امنیتو چگونه کار می‌کند؟

نحوه عملکرد سرویس امنیتو به این صورت است که پس از سفارش کالا، هزینه‌ پرداختی مشتری بابت خرید کالا و ارسال آن تا زمانی که مرسوله به دست خریدار برسد، مسدود می‌شود و هنگامی که کالا به دست خریدار رسید، این مبلغ به نفع فروشنده آزاد خواهد شد.

شرکت پستکس باتوجه به محدودیت‌های موجود در نظام بانکی ایران، می‌داند که راه حلی در نظام بانکی ایران وجود ندارد که بتواند هزینه کالا را در حساب خریدار بلوکه کند؛ بنابراین با ارائه راه حل خرید و فروش امن، عدم اعتماد بین خریدار و فروشنده را از بین برده است؛ به این صورت که وقتی کالایی از سوی خریدار انتخاب و هزینه آن پرداخت می­شود، این مبلغ به حساب امانی که قبلا توسط امنیتو تعیین شده، انتقال می‌یابد و تا زمان ارسال کالا از سمت فروشنده در این حساب باقی می‌ماند. امنیتو هنگامی که مرسوله به خریدار تحویل داده می­‌شود، از صحت آن توسط خریدار مطمئن شده و سپس وجه را به نفع فروشنده آزاد می‌کند؛ اما اگر خریدار صحت کالای مورد نظر را تایید نکرد، هزینه‌ای که برای خرید پرداخت شده به خریدار بازگردانده می‌شود. البته هزینه‌های ارسال مرسوله و بازگشت آن توسط فروشنده پرداخت خواهد شد.

پست-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

افزایش فروش با پرداخت امن

امروزه با توجه به مشغله‌های کاری و کمبود فرصت برای خرید حضوری، تمایل مردم به خرید آسان‌ و راحت به صورت اينترنتی بیشتر شده است؛ بدین جهت شاهد افزایش فروشگاه‌های اینترنتی هستیم. البته چالش حفظ اعتماد مشتری، ایجاد احساس امنیت در وی و اطمینان در هنگام خرید و ارسال پستی محصولات از بزرگترین مشکلات فضای وب است که سایت‌های تجارت الکترونیک با آن مواجه شده‌اند. پستکس با راه حل پرداخت امن، این مشکل را حل کرده است و اگر فروشگاه‌های آنلاین از این طریق با مشتریان خود ارتباطات برقرار کنند، علاوه بر ایجاد حس اعتماد در مخاطبانشان شاهد افزایش فروش خود نیز خواهند بود.

پست-کاماپرس

استفاده از امنیتو در پلتفرم‌های مختلف

امنیتو به عنوان سرویس خرید و فروش امن، در انواع فروشگاه‌ اینترنتی در ایران قابل استفاده است و فروشگاه‌های اینترنتی با استفاده از این سرویس امکان ارسال کالا به ۵۹ میلیون کد پستی را دارند. سرویس امنیتو برای دارندگان تمامی فروشگاه‌های آنلاین در هر نوع بستری مانند ساب مارکت‌ها، وبسایت‌ها، فروشگاه‌های اینستاگرامی و تلگرامی در سراسر کشور و حتی با انواع سرویس‌های پستی مانند پستبار، چاپار، ماهکس، یارباکس، پرشیا و شیپیتو با قابلیت زمان‌بندی‌های مختلف قابل عرضه است.

پرداخت امن با “پستکس”

شرکت پستکس، اولین هاب پستی ایران با ارائه خدمات آنلاین پست به صورت از درب مبدا تا درب مقصد است. در این روش، متقاضیان امکان آن را دارند که با مقایسه قیمت، سرعت و کیفیت، از میان سرویس‌های پستی، حمل و نقل شهری و حمل و نقل سنگین سرویس مورد نیاز خود را انتخاب کنند. در پستکس، صاحبان مشاغل و صنایع قادرند از طریق سرویس بازارمتریال – پست بار، اپراتور اول پست، سرویس چاپار، اسنپ باکس و پرشیا از سرویس متنوع پست شهری، بین شهری، داخلی و خارجی استفاده کنند.

متقاضیان برای ارتباط با پستکس می‌توانند با شماره تلفن‌ 02191300250 تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی https://app.postex.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز