الکامپ 99 ؛ محدود اما هوشمندتر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

الکامپ 99 با دو ماه تاخیر و با تمرکز بر سرویس‌دهی هوشمند در ایام شیوع کرونا، برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، الکامپ آینده که برگزاری آن در پی ملاحظات بهداشتی برای فاصله‌گذاری فیزیکی به تاخیر افتاده بود، با هماهنگی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به اواخر  شهریورماه موکول شده است. بر اساس اعلام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور،  بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ که قرار بود در تاریخ 24 تا 27 تیر ماه 1399 برگزار شود با دوماه تاخیر در تاریخ  ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه دایر خواهد شد. همچنین قرار است تغییرانی در ابعاد، جهت‌گیری و اولویت‌بندی برنامه‌های نمایشگاه به وجود آِید.

نسخه‌ای محدود اما هوشمندتر

در همین رابطه، محمد باقر اثنی‌عشری، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با اشاره به اینکه این سازمان به عنوان برگزارکننده الکامپ از نزدیک روند شرایط بحران کرونا و توسعه آن را در ماه‌های آتی دنبال می‌کند، گفته است: «در اوج بحران کرونا هرچند بخش‌های بزرگی از بازار فناوری ایرانی لطمات سنگینی به لحاظ فروش، سرمایه و نیروی کار خورد، ولی بخش‌های دیگری از آن توانستند اقدمات درخشانی در زمینه آموزش، بهداشت، سرگرمی و تجارت الکترونیکی به شهروندان ارایه کنند که دامنه آن‌ها از اپراتورها و بانک‌ها تا استارت‌آپ‌ها و فروشگاه‌های آنلاین متغیر است. از همین رو تصمیم کمیته سیاست‌گذاری و برگزاری الکامپ بر آن شد که نسخه محدودتر، هوشمندتر و دقیق‌تری از نمایشگاه را در پایان فصل گرما برگزار کنیم تا فرصت بهتری برای معرفی این تلاش‌های بازیگران فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و ترمیم آسیب‌های وارد شده به این صنعت فراهم شود.»

راز آسمان پایتخت

تمرکز الکامپ 99 بر سرویس‌های هوشمند

رضا حیدری، مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ ۹۹ نیز با تایید آنکه در پی بحران کرونا تقویم نمایشگاهی کشور دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است، گفت: «طبیعتا در نمایشگاه آتی شاهد نسخه محدودتری از نمایشگاه الکامپ همیشگی خواهیم بود که تمرکز بر سرویس‌های هوشمند در این عرصه دارد. حوزه‌هایی مانند اپراتورها، سرویس‌های فروش آنلاین، محتوای دیجیتالی و سلامت آنلاین در دوران شیوع کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، خدماتی را در راستای ماموریت خود به شهروندان ارائه دادند.»

پایان پیام

اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز