اقامت بر روی آب با هتل ترنج کیش

فرقی نمیکند به دنبال فرار از زندگی روزمره خود باشید، یک تعطیلات ساحلی یا یک ماجراجویی آبی را بخواهید، گذراندن شب بر روی آب چیزی فراتر از لذت و رضایت است. از مالدیو گرفته تا سوئیس، اقامتگاه‌های روی آب مناظری استثنایی را ارائه می‌کنند. هتل پنج ستاره ترنج در جزیره کیش، یک چشم انداز زیبا از آب‌های نیلگون خلیج فارس را به مهمانان خود هدیه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هتل ترنج کیش در شمال غربی این جزیره زیبا، با اکوسیستمی طبیعی احداث شده است. تماشای طلوع و غروب خورشید، اقامت بر روی دریا، مشاهده انواع ماهی‌ها، لاک‌پشت‌ها و مرجان‌ها یک تجربه بی‌نظیر برای گردشگران است. بخشی از هتل به فضای سبز و آلاچیق‌هایی جهت استراحت مسافران اختصاص دارد.

طراحی ایده‌آل هتل ترنج کیش

چیدمان و قرارگیری اتاق‌های هتل از بالا تصویری از بته جقه را نشان می‌دهد. در ساخت این هتل استانداردهای محیط زیست مورد توجه واقع شده است. یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود هزار متر در شمال غربی جزیره، باعث شده تا این هتل در این ناحیه از کیش ساخته شود. واحدهای اقامتی هتل ترنج در برابر طوفان و موج‌های شدید در امان هستند. فاز دوم هتل به صورت ساحلی با طراحی مدرن در حال احداث است.

معرفی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل

تجربه سوئیت‌های هتل با طراحی کف شیشه‌ای و بالکن اختصاصی، مسافران زیادی را وسوسه می‌کند. این صد سوئیت به واسطه یک اسلکه چوبی به طول یک کیلومتر به هم متصل شده‌اند. متراژ واحدهای اقامتی 40 متر، 60 متر و 120 متر را شامل می‌شود. سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP  دو خوابه انواع سوئیت‌های هتل ترنج هستند. حمل و نقل مسافران توسط ماشین‌های گلف و حمل وسایل و تجهیزات مورد نیاز از طریق ماشین‌های ترولی گلف صورت می‌گیرد. امکان اقامت در هتل در صورت رزرو برای حداقل دو شب امکان‌پذیر است.

راز آسمان پایتخت

امکانات و خدمات هتل ترنج کیش

هتل ترنج با خدمات و امکانات متنوع شامل اجاره خودرو، کانتر گردشگری، انواع سالن‌های بازی ساحلی مانند بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی، خدمات ماساژ و اسپا سعی در جلب رضایت مهمانان خود دارد.

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه، نهار، سرویس روزانه به مراکز خرید، اینترنت، مینی بار و بوفه بخشی از خدمات رایگان اتاق‌ها را شامل می‌شود. در رزروهای نوروز سرویس نهار به صورت رایگان ارائه نمی‌شود.

رزرو هتل ترنج کیش با سه کلیک

سامانه آنلاین سه کلیک، در ارائه خدمات گردشگری و رزرو انواع هتل، تور، بلیط هواپیما در این حوزه فعالیت می‌کند. کافی است در وبسایت سه کلیک، تاریخ ورود و خروج خود را تعیین کنید، تعداد نفرات را مشخص کنید و با واریز وجه مورد نظر رزرو خود را قطعی کنید.

مجموعه سه کلیک برای داشتن سفری مقرون به صرفه، تور کیش ارزان قیمت و فروش بلیط‌های چارتر را نیز ارائه می‌کند. تهران، شیراز، مشهد، اصفهان و رشت از پرترددترین مسیرهای پروازی به کیش هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سه کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز