افت 100 تومانی قیمت دلار در کانال 25 هزار تومان

بر اساس گزارش رسانه ها قیمت دلار امروز سه شنبه 18 آذرماه 1399 با کاهش قیمت 100 تومانی مواجه شده و به 25 هزار و 700 تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، معاملات بازار ارز امروز نیز کم رمق و در یک بازار کم مشتری ادامه پیدا کرد و قیمت دلار با کاهش اندکی روبرو شد.

پیش بینی هایی که در مورد سقوط دلار به کف کانال 25 هزار تومانی طی روزهای پایانی هفته جاری شده بود در حال رنگ باختن است و به نظر می رسد دلار نه توان بالا رفتن از این کانال را دارد و نه امکان پائین رفتن از این کانال.

این وضعیت را عده ای از فعالان بازار به طناب کشی بین دلالان و بانک مرکزی تشبیه می کنند که در آن هیچکدام توان شکست دیگری را ندارد ولی عده دیگری معتقدند بانک مرکزی به شکسته شدن کف کانال 25 هزار تومانی در این هفته رغبتی ندارد وگرنه زمینه برای سقوط فراهم است.

بنابه اعلام دنیای اقتصاد، قیمت دلار در بازار آزاد، امروز سه شنبه 18 آذرماه 1399 با افزایش 100 تومانی به ۲۵,۷۰۰ (بیست و پنج هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۹ درصدی داشته است.

راز آسمان پایتخت

نرخ دلار در بازار متشکل ارزی نیز امروز با کاهش ۰.۱۹ درصدی، از ۲۵,۳۴۵ (بیست و پنج هزار و سیصد و چهل و پنج ) تومان به ۲۵,۲۹۹ (بیست و پنج هزار و دویست و نود و نه ) تومان رسید.

ضمنا یورو هم امروز کاهشی بود و نرخ یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۱,۲۴۸ (سی و یک هزار و دویست و چهل و هشت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۱۶ درصدی داشته است.

نرخ درهم امارات (حواله) امروز بدون تغییر نسبت به روز پیش، ۷,۱۱۰ (هفت هزار و یکصد و ده ) تومان قیمت خورد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز