اطلاعات لازم برای سفر با تور سریلانکا

کشور جزیره‌ای سریلانکا در جنوب شرقی آسیا به عنوان مروارید اقیانوس هند شناخته می‌شود. تاریخ غنی، تنوع فرهنگی، حیات وحش متنوع و دیدنی فقط چند مورد از جاذبه‌های دیدنی این کشور است که گردشگران در تور سریلانکا می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

به گزارش کاماپرس، این کشور با داشتن آب‌وهوای استوایی، سواحل زیبا و غذاهای فوق‌العاده به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در سال‌های اخیر تبدیل شده است. گردشگران در طول سفر به این کشور می‌توانند تعطیلات را در ساحل سپری کنند و از تفریحات ساحلی آدرنالینی لذت ببرند و غذاها و نوشیدنی‌های عجیب این کشور را امتحان کنند.

این گزارش به بررسی نکاتی که گردشگران قبل از سفر با تور سریلانکا باید بدانند، پرداخته است.

چرا باید به سریلانکا سفر کرد؟

سریلانکا یکی از کشورهای جزیره‌ای کوچک در آسیا است و با این وجود شش مکان شگفت‌انگیز تاریخی و فرهنگی حفاظت‌شده توسط یونسکو دارد. قدمت قلعه صخره‌ای سیگیریا به قرن پنجم باز می‌گردد که نقاشی‌ها و آثار باستانی شگفت‌انگیزی در آن وجود دارد. معبد دامبولا بهترین و بزرگ‌ترین غار حفاظت‌شده است که 157 مجسمه بودایی در آن قرار دارد. به طور کلی گردشگران علاقه‌مند به تاریخ و فرهنگ در تور سریلانکا با بازدید از آثار تاریخی می‌توانند نهایت لذت را تجربه کنند.

حدود 70 درصد از مردم سریلانکا بودایی هستند و مجسمه‌ها و معابد بودایی در سراسر این کشور به چشم می‌خورد. سریلانکا تحت تاثیر فرهنگ هندوها و فرهنگ استعماری بوده و به همین دلیل کلیساهای آن به سبک‌های مختلف هلندی‌ و بریتانیایی‌ ساخته‌ شده‌ است.

راز آسمان پایتخت

سریلانکا با داشتن طیف گسترده‌ و متنوعی از حیوانات مانند فیل، پلنگ، نهنگ و پرندگان، یکی از بهترین مقاصد آسیا برای دیدن حیات وحش محسوب می‌شود. پارک ملی یالا بهترین مکان برای تماشای پلنگ‌های وحشی است. پارک ملی اوداوالاوه نیز به عنوان بهترین زیستگاه‌ برای دیدن فیل‌های وحشی شناخته می‌شود. جنگل­‌های استوایی حفاظت‌ شده سینهاراجا، یکی از اعجاب‌برانگیزترین طبیعت‌ها در تور سریلانکا به حساب می­‌آید که گردشگران می‌توانند از انواع پرندگان و خزندگان آن دیدن کرده و عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت کنند.

این کشور یکی از بهترین تولیدکنندگان چای سیلان در جهان محسوب می‌شود که چای آن طعم منحصربه‌فردی دارد. گردشگران در تور سریلانکا می‌توانند با صرف یک فنجان چای در مناظر کوهستانی زیبا تجربه آرامش‌بخشی داشته باشند. همچنین سریلانکا دارای زیباترین سواحل است که در قسمت‌های جنوبی، غربی و شمالی این جزیره قرار دارد. طیف وسیعی از تفریحات آبی در سواحل سریلانکا فراهم است و گردشگران در تور سریلانکا می‌توانند به موج‌سواری در سواحل بپردازند.

تور سریلانکا -کاماپرس

‌بهترین ماجراجویی در سریلانکا

سفر با قطارهای سریلانکا یکی از ارزان‌ترین و شگفت‌انگیزترین راه‌ها برای لذت بردن از طبیعت این کشور است. این قطارها در زمان استعمار بریتانیا برای جابه­‌جایی و انتقال قهوه ساخته شدند. خط اصلی قطار سریلانکا که از کلمبو، کندی و الا می‌گذرد، یکی از زیباترین مسیرهای سریلانکا است که گردشگران می‌توانند از آن لذت ببرند. این قطار از روستاهای دورافتاده و مزارع چای عبور می‌کند و گردشگران می‌توانند در طول مسیر با مردم محلی و فرهنگ آنان از نزدیک آشنا شوند.

هیچ چیز به اندازه غواصی زیر آب و کشف دنیای پنهان و رنگی اعماق دریا جذابیت ندارد. برای گردشگرانی که علاقه‌مند به غواصی هستند، ساحل هیکادووا در جنوب شرقی این کشور، یکی از بهترین مناطق برای غواصی است. سواحل میدیگاما نیز یکی از بهترین مناطق برای موج‌سواری محسوب می‌شود و موج‌سواران حرفه‌ای، یکی از بهترین تجربه‌های خود را در این سواحل خواهند داشت. همچنین کالوتارا یکی دیگر از مکان‌های محبوب بین دوستداران طبیعت است که به تنوع جانوران و گیاهان شهرت دارد و به همین علت به مکانی مناسب برای کایاک‌سواری و قایق‌رانی تبدیل شده است.

بهترین زمان برای سفر با تور سریلانکا

سریلانکا جزو مناطق گرمسیری محسوب شده و بنابراین در تمام طول سال به عنوان مقصد گردشگری و تفریحی شناخته می‌شود؛ با این وجود، بهترین آب‌وهوا برای تور سریلانکا از دسامبر تا اواسط آوریل است. تعطیلات تابستانی نیز از ماه می تا سپتامبر ادامه دارد.

دما در تمام طول سال در سریلانکا تقریبا ثابت است و میانگین آن در مناطق ساحلی 25 تا 30 درجه سانتی‌گراد است.

تور سریلانکا -کاماپرس

رزرو تور سریلانکا با “هرمس 724”

آژانس گردشگری هرمس، تورهای داخلی و خارجی به صورت انفرادی، چارتری و گروهی برگزار می‌کند. این مجموعه دارای سال‌ها سابقه در زمینه گردشگری است و در بیش از 40 کشور و 150 شهر در دنیا تور برگزار کرده است. گردشگران در صورت تمایل می‌توانند تور مورد نظر به مقصد ویژه را درخواست داده و خدمات مطابق با درخواست خود دریافت کنند. این مجموعه دارای مجوز از سازمان هواپیمایی ایران است و به راحتی به تمام مقصد در دنیا بلیط هوایی صادر می‌کند. کارشناسان این مجموعه به متقاضیان در تمام مراحل درخواست و اخذ ویزا مشاوره‌های تخصصی ارائه می‌دهند. علاقه­‌مندان برای تجربه یک سفر درجه یک به سریلانکا می‌توانند از طریق آژانس گردشگری هرمس اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای رزرو تور سریلانکا می‌توانند به وبسایت  www.hermes724.com  و یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۳۵۳۶۲۴  تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز