اسنپ رانندگانش را بورسیه می‌کند

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه امیر محمد بیات، کشتی‌گیر ایرانی در وزن 130 کیلوگرم و دارای مدال برنز مسابقات جهانی به عنوان راننده در اسنپ مشغول است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افراد بسیاری هستند که برای تامین مخارج زندگی، رانندگی اسنپ را به عنوان شغل دوم برگزیده‌اند که هرکدام ممکن است مانند بیات، استعدادهای دیگری نیز داشته باشند. از این رو؛ اسنپ تصمیم دارد در قالب طرح «مستقیم تا رویا» هر ۶ ماه یک‌بار با اهدای یک بورسیه‌ تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و معافیت یک‌ساله از پرداخت کمیسیون، از کاربران راننده با استعداد در راه رسیدن به اهدافشان حمایت کند.

بیشتر بخوانید:

شرایط شرکت در بورسیه رانندگان اسنپ چیست؟

هر کاربر راننده اسنپ، اعم از خودرو، باکس، اسنپ‌فود، وانت و … که استعداد خاصی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی و… داشته باشد می‌تواند با ثبت نام در طرح مستقیم تا رویا، برای دریافت بورسیه رانندگان اسنپ درخواست کند.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است که هر فرد، در زمان ثبت‌نام برای بورسیه باید حداقل ۳ ماه سابقه عضویت در ناوگان اسنپ را داشته باشد و استعداد وی نیز دارای خروجی ملموس یا تاثیر‌گذار بر زندگی عموم مردم باشد.

متقاضیان هر شش ماه یک‌بار می‌توانند ثبت‌نام کنند؛ در نهایت تسهیلات در اختیار سه فرد منتخب قرار داده می‌شود. این تسهیلات شامل کمک هزینه نقدی تا سقف 200 میلیون تومان برای منتخب اصلی و معافیت از پرداخت کمیسیون تا یک سال برای دو منتخب بعدی است.

بعد از پایان مهلت ثبت‌نام از بین تمام درخواست‌های ارسال شده، آن‌هایی که بیشترین هم‌راستایی را با اهداف اعلام شده دارند، انتخاب می‌شوند. در مرحله بعدی با افراد منتخب مصاحبه‌ می‌شود. در نهایت سه طرح برگزیده و به رای‌گیری عمومی گذاشته می‌شوند تا منتخب اصلی و دو منتخب بعدی توسط رای‌گیری مردمی مشخص شوند.
با فرا رسیدن زمان ثبت‌نام، در سوپر اپلیکیشن اسنپ، صفحات اسنپ در شبکه‌های اجتماعی، صفحات ویژه کاربران راننده اسنپ در شبکه‌های اجتماعی، بلاگ اسنپ و سایر رسانه‌های خبری اطلاع‌رسانی‌ می‌شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراحل، قوانین و ثبت‌نام بورسیه رانندگان اسنپ می‌توانند به وبسایت اسنپ مراجعه کنند.

مرتبط با : اسنپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز