از گسترش کسب و کار تا افزایش درآمد با نرم افزار انبارداری و مدیریت کالا

تور لحظه آخری-کاماپرس

نظارت و کنترل بر موجودی کالاها در انبار و ارزش‌گذاری آن‌ها یکی از چالش‌های مهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپرمارکت‌ها است. از این رو استفاده از ابزارهای مدیریتی هوشمند مانند نرم افزار انبارداری برای مدیریت کالا و انبار اهمیت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انبار یکی از بخش‌های مهم و اصلی هر فروشگاه است که دارایی‌هایی فروشگاه در آن نگهداری می‌شود. مدیریت کالاهای موجود در این انبارها به شکل سنتی، حتی در فروشگاه‌های کوچک نیز ممکن است با خطای بالایی روبه روی باشد. در این زمینه نرم افزار مدیریت کالا و انبار به کمک مدیران فروشگاه‌ها آمده و وظیفه مدیریت موجودی‌ها، سازماندهی انبارها و کنترل آنها، انبارگردانی مستمر غیره را برعهده دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی نرم افزار انبارداری و کاربردهای آن می‌پردازد.

نرم افزار انبارداری چیست؟

انبارداری بخش مهمی از هر کسب و کار است که شامل مدیریت موجودی کالاها، ثبت و پیگیری اجناس مختلف در زمان تولید، خرید یا فروش بوده و مسئول انبار وظیفه نگهداری، دریافت و تحویل کالا را در فرایندهای تولید و توزیع بر عهده دارد. با توجه به اهمیت انبارداری و تاثیر آن بر روی میزان فروش و کسب سود، نرم افزار انبارداری جایگزین روش‌های دستی ثبت و مدیریت انبار شده است.

نرم افزار مدیریت کالا و انبار ، سیستمی است که تمام فرایندهای مرتبط با انبار را به شکل مکانیزه ثبت و نگهداری می‌کند. این نرم افزار علاوه بر تعیین میزان موجودی کالا، ورود، خروج، محل نگهداری و سایر اطلاعات هر کالا را ثبت کرده و تمامی گزارش‌های مرتبط با آن را در کمترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

مزایای استفاده از نرم افزار انبارداری

نرم‌افزار مدیریت کالا و انبار دارای قابلیت‌ها و امکانات متعددی از جمله ثبت و شمارش کالا، استفاده از بارکد، انبارگردانی اتوماتیک، کنترل دقیق موجودی و گردش کالاها و غیره است. برخی از کاربردها و مزایای استفاده از این نرم افزار در ادامه آمده است؛

 کنترل و مدیریت موجودی

با استفاده از نرم افزار انبارداری می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و به شکلی کارآمد، موجودی کالاهای فروشگاه خود را با آخرین اطلاعات مربوط به آن‌ها مدیریت کنید. این ویژگی سیستم مدیریت کالا و انبار به مدیران فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا به سرعت به تمامی اطلاعات هر محصول دسترسی داشته و در نتیجه پاسخگویی سریع و دقیقی به مشتریان داشته باشند.

افزایش فروش هوشمندانه!

با استفاده از نرم افزار انبارداری می‌توانید میزان فروش هر محصول و زمان اتمام آن را پیش‌بینی کنید و با تحلیل و بررسی میزان تقاضا برای هر محصول، کالای مورد نظر را قبل از اتمام به میزان مورد نیاز تامین کنید. این ویژگی تاثیر بسیاری در جلب رضایت و وفادارسازی مشتریان دارد.

جلوگیری از اتلاف محصولات

محصولات بسیاری از فروشگاه‌های موادغذایی دارای تاریخ انقضا بوده و عدم فروش به‌موقع آن‌ها موجب هدر رفتن این محصولات و ورود ضرر به فروشگاه می‌شود. با استفاده از نرم افزار انبارداری می‌توان میزان تقاضا برای هر محصول را پیش‌بینی کرده و تنها به اندازه نیاز آن‌ها را تامین کرد. همچنین به کمک این نرم افزار می‌توان فروش کالاهایی که تاریخ انقضای نزدیک‌تری دارند را در اولویت قرار دارد.

وفادارسازی مشتریان

استفاده از نرم افزار مدیریت کالا و انبارداری موجب افزایش دقت در چیدمان کالاها، نظم در ارسال به‌موقع کالاها در خریدهای اینترنتی و ارسال سریع و به موقع آن‌ها می‌شود. اطمینان از موجودی محصول سفارش داده شده توسط مشتری و همچنین دریافت به موقع آن، در جلب رضایت مشتریان موثر است.

نرم افزار انبارداری خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

مهم‌ترین ویژگی یک نرم افزار انبارداری خوب ، کاربری آسان و سهولت استفاده از آن برای مسئولان انبار و اپراتورها است. از دیگر ویژگی‌های نرم افزار انبارداری می‌توان به یکپارچگی با سایر سیستم‌های نرم افزاری و سخت افزاری از جمله بارکدخوان و قابلیت ارائه گزارش‌های متنوع براساس پارامترهای گوناگون اشاره کرد.

نرم‌افزار مدیریت کالا و انبار کیان

شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه در راستای مدیریت هرچه بهتر کالاهای انبار، سیستم مدیریت کالا و انبار را طراحی و عرضه کرده است. از جمله قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به امکان بارکدگذاری کالاها اشاره کرد که موجب انعطاف‌پذیری بالایی در نگهداری و بازیای اطلاعات انواع کالا از جمله تعدادی، فله‌ای، مجموعه‌ای، سریالی و غیره می‌شود.

ویژگی‌های این نرم افزار شامل قابلیت ثبت انواع قراردادهای تأمین‌کنندگان، قیمت‌گذاری کالاها، تعیین تخفیف‌ها، نظارت بر قیمت کالاهای رقابتی و غیره است.

ابزار و وب سرویس سامانه جامع انبار کیان

با توجه به فرایند زمان‌بر و خسته‌کننده ثبت اطلاعات کالاها در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا در دوره‌های خاص و بنابر قوانین سامانه، شرکت کیان نور رایانه، ابزار و وب سرویس ویژه‌ای برای ارسال اطلاعات سامانه جامع انبارهای کیان طراحی کرده است. این وب سرویس بین طرح ملی سامانه جامع انبار و نرم‌افزار فروشگاهی ارتباط برقرار کرده و این فرایند را به شکل خودکاری انجام می‌دهد.

شایان ذکر است شرکت نرم افزاری کیان نور رایانه در راستای تسهیل فرایند فروش و کمک به مدیران فروشگاه‌ها، انواع نرم افزارها از جمله نرم افزار مدیریت کالا و انبار را با قابلیت‌ها و امکانات گوناگون طراحی و تولید می‌کند. تمامی محصولات شرکت کیان نور رایانه توسط متخصصین مجرب و منطبق با آخرین دستاوردهای صنعت نرم افزار تهیه می‌شود.

سیستم مدیریت کالا و انبار کیان یکپارچه با نرم افزار فروشگاهی این مجموعه بوده و برای تهیه و سفارش آن می‌توانید از دو طریق تماس با کارشناسان مجموعه و ارائه درخواست با تکمیل فرم دمو در سایت کیان اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : نرم افزار کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز