ارزش روز بیت کوین

لست سکند

قیمت بیت کوین طبق آخرین اطلاعات بدست آمده، 38 هزار و 268 دلار است. هم اکنون معادل ریالی بیت کوین بیشتر از 9 میلیارد ریال بوده، همچنین این ارز خارجی نسبت به روز گذشته 12/33 درصد کاهش در ارزش را تجربه می‌کند.

به گزارش کاماپرس، بالاترین قیمت امروز بیت کوین 43 هزار و 489 دلار و پایین‌ترین ارزش آن 38 هزار و 268 دلار اعلام شد. بیشترین نوسان امروز 13/06 درصد بود. آخرین نرخ معامله این ارز خارجی در روز گذشته، 42 هزار و 946 دلار بیان شد.

در واقع این پول خارجی در حال حاضر، 4 هزار و 678 دلار نسبت به دیروز افت نرخ داشت. قیمت بیت کوین در 29 فروردین ماه سال جاری، 55 هزار و 693 دلار بود. این ارز خارجی در زمان مشابه در سال گذشته، 9 هزار و 670 دلار ارزش داشت.

بیت کوین یکی از انواع ارز دیجیتال بوده که به صورت غیر متمرکز در بستر شبکه بلاکچین فعالیت می‌کند. ارز ذکر شده با محاسبات ریاضی به صورت رمزهای دیجیتالی به دست می‌آید. این رمز ارز نخستین بار در سال 2008 توسط فرد یا گروهی به نام ساتوشی ناکاموتو با هدف ذخیره و انتقال امن پول به جهانیان عرضه شد.

راز آسمان پایتخت

این رمز ارز مانند یک پول واقعی قابلیت خرید کردن، سرمایه گذاری، انتقال ارزش و مواردی از این قبیل را دارد. تفاوت اصلی این پول دیجیتالی با پول واقعی در عدم تمرکز آن بوده و تحت نظارت هیچ دولت و سازمانی نیست.

علاوه بر این، بیت کوین به دلیل فراهم کردن امنیت مبادلات، ناشناس بودن هویت افراد مبادله کننده، حمل و جابجایی آسان، نداشتن مالیات و هم چنین برگشت ناپذیری تراکنش‌ها مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. ساتوشی، میکرو بیت کوین، میلی بیت کوین و بیت کوین، به ترتیب از کوچک به بزرگ، واحدهای در نظر گرفته شده برای این ارز دیجیتال هستند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزش روز بیت کوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز