ارزان ترین یخچال های بازار

لست سکند

یخچال یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی است که به همین راحتی‌ها نمی‌توان از آن گذشت؛ بلکه حداقل 10 سال را باید با آن سپری کرد. بنابراین، یک یخچال باکیفیت حرف اول را می‌زند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، باتوجه به شرایط بازار و نوسانات قیمت لوازم خانگی، بسیاری از افراد به دنبال یخچال‌های خوش‌قیمت می‌گردند که پیدا کردن آن‌ها در حالی که با کیفیت هم باشند، کار آسانی نیست. از این رو در ادامه چند مدل یخچال معرفی می‌شوند که در کنار قیمت مناسب، کاربردی نیز هستند و می‌توان از آن‌ها در ادارات، خانه‌های کم‌جمعیت و حتی اتاق‌خواب بهره برد؛

در زمینه لوازم خانگی بخوانید:

یخچال الکترواستیل مدل ES7

قیمت: 4 میلیون و 200 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

یخچال هتلی الکترواستیل هفت فوت سفید رنگ مدل ES7 فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و برای نگهداری در مغازه‌ها، داروخانه‌ها و اتاق‌های خواب پیشنهاد می‌شود. حجم کلی دستگاه 80 لیتر محاسبه شده و برای استفاده روزمره کاملا کافی است. این یخچال با برچسپ انرژی ++A در بین کم‌مصرف‌ترین یخچال‌های مینی قرار گرفته است. طراحی بیرونی دستگاه ساده بوده و به خوبی با وسایل اطراف هماهنگ می‌شود. یک کشوی مجزا در زیر طبقات یخچال نصب شده که برای نگهداری سبزیجات و میوه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این کشو به حفظ تازگی میوه‌ها و سبزیجات کمک می‌کند. فیلتر بوگیر یخچال عملکرد بسیار فوق العاده دارد و هوای داخلی طبقات و محفظه‌ها را تصفیه‌سازی می‌کند تا محیط یخچال عاری از هر گونه بوی بد و نامطبوع باشد.

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T

قیمت: 5 میلیون و 900 هزار تومان

یخچال امرسان مدل TFH14Tدستگاهی ساده است. این محصول در دو رنگ سفید و خاکستری و رنگ سفید در دو طرح ساده و چرمی تولید می‌شود. محفظه فریزر در قسمت بالا قرار دارد، گنجایش یخچال چیزی در حدود دو برابر گنجایش فریزر است و مناسب برای شرکت‌ها یا خانواده‌های کم‌جمعیت است. رده انرژی این محصول A است و در بین محصولات گروه خود کم‌مصرف محسوب می‌شود. قابلیت انجماد سریع برای این محصول در نظر گرفته شده است. با فعال‌سازی این ویژگی دستگاه سرمای زیادی را در مدت کم داخل فریزر ایجاد می‌کند و به این ترتیب مواد غذایی را در کمترین زمان به دمای انجماد می‌رساند. به کمک حالت انجماد سریع از افزایش دمای داخلی فریزر بر اثر ورود مواد گرم‌تر جلوگیری شده و مواد تازه خریداری شده به سرعت خنک می‌شوند.

یخچال پارس مدل PRH17631EW

قیمت: 6 میلیون و 560 هزار تومان

یخچال لاردر پارس مدل 1700 یکی از محصولات کاربردی این شرکت است که هم به صورت تکی و هم در کنار فریزر مشابه همین مدل عرضه می‌شود. گنجایش داخلی این یخچال 387 لیتر است و بر روی درب آن محفظه و خروجی آبریز و در قسمت بالایی آن یک پنل دیجیتال جهت اعمال تنظیمات دستگاه تعبیه شده است. در قسمت پایینی یخچال پارس 1700 علاوه بر طبقات روی درب و طبقات شیشه‌ای مقاوم که قابلیت جابجایی دارند، نیز یک کشوی مناسب نگهداری میوه و سبزیجات تعبیه شده است. صدای کم دستگاه و سیستم خنک‌کنندگی سریع، این مدل را به دستگاهی مناسب و جمع‌وجور برای استفاده‌های خانگی تبدیل کرده است. نمودار مصرف انرژی آن هم B است.

یخچال و فریزر سینجر مدل T5599D

قيمت: 7 میلیون و 500 هزار تومان

یخچال فریزر T5599D سینجر یکی از محصولات مناسب برای فضاهای کوچک است که از نوع کمبی بوده و یخچال و فریزر بصورت پایین و بالا قرار گرفته‌اند. این دستگاه برای استفاده در ادارات و شرکت‌ها بسیار مناسب است. یخچال سینجر مدل T5599D طراحی ساده و زیبایی دارد. دستگیره‌ای روی بدنه دیده نمی‌شود و برای باز کردن در یخچال‌فریزر، از جای دست طراحی‌شده در لبه‌های بین درها استفاده می‌شود. داخل یخچال دارای گنجایش کافی بوده و صندوق میوه نیز در این یخچال در نظر گرفته‌شده است. فریزر دارای دوطبقه است که فضای کافی برای سردکردن و فریز کردن مواد غذایی مختلف را به کاربر می‌دهد. بر روی درب یخچال چهار قفسه تعبیه‌شده است. مگنت‌ها و لاستیک‌های دور درها نیز باعث بسته ماندن در و عدم نشست سرما می‌شود و راندمان دستگاه را بالاتر می‌برند.

مرتبط با : الکترواستیلامرسانپارسسینجر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز