ارزان ترین ماشین لباسشویی پارس خزر موجود در بازار چند؟

ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین لوازم برقی در خانه‌های امروزی محسوب می‌شود و لباس شستن بدون آن را نمی‌توان تصور کرد. در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت لوازم برقی بسیاری از افراد به دنبال ارزان‌ترین ماشین لباسشویی‌های موجود در بازار هستند. در چنین شرایطی به دلیل تنوع محصولات و ضرورت مدیریت بودجه، فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان مقایسه محصولات و قیمت‌ها، کاربران را در بهترین انتخاب راهنمایی می‌کنند. پارس خزر یکی از برندهای ایرانی است که از سال 1347 در زمینه تولید لوازم برقی فعالیت می‌کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ارزان‌ترین ماشین لباسشویی‌ پارس خزر موجود در بازار می‌پردازد:

ماشین لباسشویی مدل WM-8514 سفید

این ماشین لباسشویی با ظاهری زیبا و ویژگی‌های کارآمد طراحی شده است. این محصول دارای ظرفیت شست‌وشو هشت کیلو و نیمی است و به راحتی می‌تواند نیازهای یک خانواده با جمعیت متوسط را برآورده کند. 16 برنامه شست‌وشو در این دستگاه وجود دارد که کاربران با توجه به جنس و میزان کثیفی لباس‌ها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

محفظه این لباسشویی از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است و از طراحی ضد سایش بهره می‌برد که باعث می‌شود لباس‌ها در حین شست‌وشو آسیب نبینند. انتخاب‌ برنامه‌های شست‌شو به وسیل دکمه‌ ولوم پیچی انجام می‌شود. موتور جاروبک استفاده شده در این دستگاه طول عمر بالایی دارد و در مقابل بسیار کم‌صدا است. در این ماشین لباسشویی سیستم متعادل‌کننده و ضدلرزش به کار رفته است. یکی از مزیت‌های این مدل قابلیت اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو لست که به کاربران اجازه می‌دهد لباس‌های فراموش‌شده را اضافه کنند.

این لباسشویی دارای دور موتور هزار و 400 دور در دقیقه و موتور تسمه‌ای است و مصرف انرژی +++A  دارد. صفحه نمایش کوچک قرار گرفته در این محصول تمامی اطلاعات مورد نیاز برای کاربران را نمایش می‌دهد. ظرفیت هشت کیلو و نیمی این دستگاه امکان شست‌وشو اقلام سنگین مانند پتو و پرده را برای کاربران فراهم می‌کند. درب این دستگاه از سمت چپ باز می‌شود.. این ماشین لباسشویی به قیمت 16 میلیون و 899 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز