ارزان ترین کولر های گازی موجود در بازار چند؟

با نزدیک شدن به تابستان و گرم‌تر شدن هوا بازار خرید کولرهای گازی رونق می‌گیرد. در بسیاری از مناطق ایران به دلیل گرما و رطوبت زیاد، کولرهای آبی نمی‌توانند سرما کافی ایجاد کنند و در چنین شرایطی کولرهای گازی گزینه‌های بهتری برای انتخاب هستند. به دلیل تنوع برندها و مدل‌های مختلف کولر گازی، بسیاری از افراد در خرید کولر مد نظر دچار سردرگمی می‌شوند. در این زمان فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان معرفی طیف وسیعی از محصولات، کاربران را در انتخاب بهترین محصول متناسب با بودجه خود راهنمایی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ارزان‌ترین کولرهای گازی موجود در بازار می‌پردازد:

کولر گازی DN جنرال مدل لبخندی GNR-12GW AA T3

این کولر گازی دیوار دارای ظرفیت سرمایش و گرمایش 12 هزار است. این محصول کم‌صدا است و در حین استفاده 46 دسی‌بل صدا تولید می‌کند و رده مصرف انرژی A دارد. این کولر قابلیت استفاده در شرایط گرم و حاره‌ای را دارد و ناحیه اصلی کاربردی آن T3 است. این محصول می‌تواند یک فضا به اندازه 30 متر مربع را خنک کند. این کولر دارای قابلیت توربو و خالت خواب است که برای کاربران قابل تنظیم است. این کولر به قیمت 12 میلیون و 146 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کولر گازی اسکن دیلوکس 12000SC12I-Pro  اینورتر

این کولر از مدل‌های جدیدی است که دارای عملکرد سرمایشی و گرمایشی همزمان است و موتور قدرتمند اینورتر دارد. با این حال صدا تولیدی در حین استفاده بسیار کم است و چیزی در حدود 49 دسی‌بل است. کارکرد T3 این دستگاه را برای استفاده در مناطق گرمسیری کرده است. هوا خنک تولید شده در این کولر به صورت یکنواخت پخش می‌شود. قابلیت‌های تایمر، راه‌اندازی مجدد خودکار و حالت خواب در این دستگاه وجود دارد که کاربران به راحتی می‌توانند بر اساس نیازهای خود از آن استفاده کنند. این محصول به قیمت 13 میلیون و 50 هزار تومان قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

 کولرگازی جنرال گلد 9000 اینورتر تیتانیوم

کولر جنرال گلد اینورتر با قابلیت سرمایش و گرمایش در کنار فناوری T3 عرضه می‎شود و قادر است در دما بالا، باعث خنک شدن اطراف شود. این دستگاه قابلیت تنظیم آمپر میزان برق مصرفی دارد که باعث صرفه‌جویی و کاهش مصرف انرژی می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه وزش باد چهار جهت در کنار فیلتر‌های آنتی‌باکتریال است. این کولر گازی برای کاربرانی که به دنبال یک کولر کوچک با امکانات متعدد هستند، مناسب است. این دستگاه به قیمت 15 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کولر گازی گری 12000 مدل اکسنت H12H1

این کولر گازی برای مناطق T1مناسب است و ظرفیت 12 هزار واتی دارد. گاز مبرد استفاده شده در این دستگاه قابلیت استفاده برای فصل تابستان و زمستان را دارد. این کولر کم‌مصرف همچنین دارای فیلترهای بهداشتی و ضد آلرژی است. طراحی زیبا این کولر یکی دیگر از مزیت‌های ان است که جلوه زیبایی به خانه می‌دهد. این کولر گازی به قیمت 15 میلیون و 389 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کولر گازی ایوولی 12000 گلدن مدل EVCID-12-MD-1

کولر گازی ایولی تحت لیسانس کشور ایتالیا تولید یم‌شود و راندمان بالایی دارد. این محصولا دارای توان 12 هزار واتی است و قابلیت سرمایش و گرمایش دارد. این محصول همچنین دارای تایمر 24 ساعته است و میزان پرتاب باد آن 15 متر است و برای سرمایش فضاهایی با ابعاد 10 تا 35 متر مناسب است. این کولر در دو نوع اینورتر و معمولی تولید می‌شود که نوع معمولی آن برای محیط‌های تا دما 54 درجه مناسب است. این کولر گازی دیواری است و به قیمت 15 میلیون و 450 به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : جنرال گلد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز