ارزان ترین یخچال فریزر های پاکشوما موجود در بازار کدامند؟

با افزایش قیمت لوازم خانگی برقی بسیاری از افراد به دنبال اقتصادی‌ترین و ارزان‌ترین یخچال‌های موجود در بازار می‌گردند. یخچال جزو لوازم خانگی برقی بادوام است که معمولا تا چندین سال نیازی به تعویض ندارد. در نتیجه بهتر است کاربران در انتخاب آن دقت کنند. در حال حاضر برند ایرانی پاکشوما یکی از پیشگامان در زمینه تولید لوازم خانگی است.

کاماپرس در ادامه به معرفی سه مدل از ارزان‌ترین یخچال‌های پاکشوما موجود در بازار می‌پردازد:

یخچال و فریزر پاکشوما مدل P230

این یخچال فریزر دارای طراحی زیبایی است و برای خانواده‌های با جمعیت متوسط مناسب است. این محصول دارای رده مصرف انرژی +A است و بسیار کم‌مصرف است. این یخچال دو طبقه دارد که فریزر در طبقه پایین قرار گرفته است. پنل لمسی تعبیه‌شده روی دستگاه امکان تنظیم جداگانه دما یخچال و فریزر را برای کاربران فراهم می‌کند. قسمت یخچال چهار طبقه دارد و دو کشو برای نگهداری میوه و سبزیجات نیز وجود دارد. این یخچال مجهز به سیستم نوفراست برفک‌زدایی اتوماتیک است. آبریز این دستگاه روی یخچال قرار گرفته که به آب شهری متصل می‌شود، ولی سیستم تصفیه آب ندارد. این محصول به قیمت 24 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

معرفی و بررسی یخچال و فریزر پاکشوما مدل P190

این یخچال پاکشوما 19 فوت است و دارای رتبه انرژی +A است و در حجم مفید 467 لیتر تولید شده است. این یخچال دارای سیستم برفک‌زدا اوتوماتیک است و پنل لمسی ال ای دی قرار گرفته روی یخچال، امکان تغییر تظیمات را برای کاربران فراهم می‌کند. این یخچال همچنین دارای آب‌سردکن با مخزن داخلی است. یکی دیگر از قابلیت‌های این دستگاه سیستم جریان هوا داخلی اجباری است که با گردش هوا، باعث تازه ماندن و پایین نیامدن ارزش مواد غذایی می‌شود. این یخچال به قیمت 27 میلیون تومان قابل تهیه است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

يخچال و فريزر سايد بای سايد پاکشوما دو درب مدل P340

این یخچال فریزر یکی از جدیدترین طراحی‌های پاکشوما است که در اندازه 30 فوت طراحی شده است و تا حد زیادی مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این محصول عملکرد بهینه نسبت به سایر کمپرسورها دارد که با به حداقل رساندن نوسان دما داخلی دستگاه می‌تواند مواد غذایی را تا مدت طولانی‌تری سالم نگه دارد. این محصول رده مصرف انرژی +A  دارد که در عین مصرف بسیار کم، بازدهی بالایی دارد. آبسردکن این محصئل از نوع اتوماتیک است و به آب شهری متصل می‎‌شود و نیازی به پر کردن مخزن ندارد. در این محصول قابلیت یخساز دو حالته، انجماد سریع و عملکرد آرام و بی‌صدا نیز وجود دارد. این محصول به قیمت 58 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکشوما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز