ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

تاپ های گیمینگ لنوو-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

لپ تاپ‌ گیمینگ، یکی از لپ تاپ‌های پرکاربرد بازار است که قدرت سخت افزاری زیادی دارد. اگرچه لپ تاپ‌های گیمینگ مختص گیمرها طراحی شده‌اند، اما گزینه خوبی برای دانشجویان، دانش آموزان، کارمندان، مهندسان و دیگر گروه‌های شغلی نیز محسوب می‌­شود. این مدل لپ تاپ‌ها به دلیل داشتن تجهیزات سخت افزاری قدرتمند، قیمت به مراتب بالاتری از لپ تاپ‌های معمولی دارند. به همین دلیل بهتر است افرادی که به دنبال لپ تاپ‌های ارزان­تر هستند، به سراغ لپ تاپ های معمولی لنوو بروند.

کاماپرس در این گزارش، سه مدل از ارزان‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو به همراه مشخصات آن‌ها را معرفی کرده است.

مزایا و کاربری لپ تاپ‌های گمینگ لنوو

برخی کارشناسان، لپ تاپ‌های گیمینگ را مختص علاقه­ مندان بازی‌های رایانه‌ای می‌دانند و معتقدند که این مدل محصولات برای کار و تحصیل مناسب نیست؛ در صورتی که لپ تاپ‌های گیمینگ به دلیل بهره مندی از سخت افزار قوی، برای فعالیت طولانی مدت مهندسان، معماران، گرافیست‌ها و برنامه نویسان گزینه مناسبی محسوب می‌شود. کار با این لپ تاپ‌ها به منظور ادیت ویدئو، طراحی، برنامه نویسی بهتر است. به طور کلی استفاده کنندگان آن نگران خرابی حین کار، پریدن ویندوز، خراب شدن زود هنگام باتری و مواردی از این دست نیستند. ضمن اینکه خروجی مورد نظر از این لپ تاپ‌ها به مراتب باکیفیت‌تر و سریع‌تر از لپ تاپ‌های معمولی است. قیمت بالای لپ تاپ گیمینگ به دلیل سخت افزار آنان است. در حال حاضر برخی برندها مانند لنوو تلاش کرده‌اند این محصولات را با قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه کنند.

لب تاپ های گیمینگ لنوو-کاماپرس

ارزان‌ترین لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو

1- لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3-VD

یکی از لپ تاپ‌های گیمینگ خوش قیمت بازار، IdeaPad Gaming 3-VD نام دارد. این لپ تاپ در سال 2022 به بازار عرضه شده و سخت افزار قوی دارد. پردازنده این لپ تاپ اینتل  12450 H Core i5  است. حافظه رم 16 گیگابایتیDDR4  3200 مگاهرتزی این لپ تاپ با قابلیت ارتقاء تا 32 گیگ برای کارهای پردازشی و محاسباتی، مناسب می باشد. حافظه این دستگاه512  گیگابایت SSD از نوعNVMS  است. این لپ تاپ کارت گرافیک دو قسمتی از نوع RTX3050 GDDR6 با حافظه گرافیکی 4 گیگ و باتری لیتیومی سه سلولی با ظرفیت 45WHr دارد.

راز آسمان پایتخت

2- لپ تاپ IdeaPad Gaming 3-XDA

این لپ تاپ جزو لپ تاپ‌های گیمینگ میان رده بازار است که در سال 2021 عرضه شد. این لپ تاپ سبک و برای کاربری‌های نسبتا سنگین مناسب به نظر می‌رسد. این لپ تاپ به پردازنده اینتل Core i5 11320H مجهز است. حافظه رم آن هشت گیگ است و برای کارهای پردازشی و محاسباتی مناسب است. کارت گرافیکی به کار رفته در این لپ تاپ نیز از دو قسمت تشکیل شده که نوع اولیه آن برای امور روزمره و غیرگرافیکی و دومی برای امور سنگین گرافیکی و بازی کاربرد دارد. این لپ تاپ به باتری لیتیومی سه سلولی مجهز است.

3- لپ تاپ لنوو LOQ-D

یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو که برخلاف دو مورد فوق مجهز به پردازنده Core i7 با 10 هسته حقیقی و 16 هسته مجازی می باشد. این لپ تاپ با کارت گرافیک RTX4050 GDDR6 و حجم گرافیکی 6 گیگابایت از نظر سخت افزاری یگ گزینه مناسب برای بازی های رایانه ای می باشد. رم 16 گیگابایتی DDR5 و حافظه 512 گیگابایتی  (قابل ارتقاء) با سرعت بالای SSD از نکات مورد توجه دیگر این لپ تاپ می باشد. صفحه 15.6 اینچی IPS با وضوحFULL HD  و نرخ به روزرسانی 144 هرتزی یک تجربه کاربری عالی برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

لب تاپ های گیمینگ لنوو-کاماپرس

خرید بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو از “آداک شاپ”

افرادی که مایل به خرید لپ تاپ‌ گیمینگ لنوو با قیمت‌های مناسب هستند، بهتر است به وبسایت آداک شاپ به آدرس www.adak.shop.com مراجعه کنند. این مجموعه معتبر تمامی لپ‌ تاپ‌های خوش قیمت را با گارانتی مناسب و ضمانت اصلی ارائه می‌دهد. این مجموعه باسابقه که تاکنون توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند، یکی از بهترین عرضه کنندگان انواع لپ تاپ معمولی و گیمینگ اصل در ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آداک شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز