اذان مغرب فردا 19 فروردین و وقت افطار چه ساعتی است؟

زمان افطار و اذان مغرب 19 فروردین به افق یاسوج استان کهگلویه و بویر احمد 19 و 44 دقیقه و نیمه شب شرعی راس ساعت 25 دقیقه بامداد خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اذان مغرب در اصفهان راس ساعت 19 و 46 دقیقه پخش می‌شود و نیمه شب شرعی در این شهر 24 بامداد بوده که پس از آن نماز مغرب و عشا قضا می‌شود.

وقت افطار 19 فروردین در شهر تهران راس ساعت 19 و 50 دقیقه خواهد بود و راس ساعت 23 دقیقه نیمه شب شرعی می‌شود. در خرم آباد اذان مغرب ساعت 20 پخش می‌شود که پس از آن می‌توان افطار یا نماز را برپا کرد که پس از ساعت 36 دقیقه بامداد نماز قضا خواهد شد.

در ششم ماه مبارک رمضان اذان مغرب به افق سمنان ساعت 19 و 42 دقیقه است و نیمه شب شرعی در آنجا 15 دقیقه بامداد خواهد بود. در شهر مشهد که مکانی زیارتی است نماز مغرب را می‌توان در ساعت 19 و 18 دقیقه اقامه کرد و نیمه شب شرعی این شهر ساعت 23 و 50 دقیقه 19 فروردین خواهد بود. ساعت 19 و 55 دقیقه در اراک استان مرکزی وقت افطار و نیمه شب شرعی در این شهر ساعت 31 دقیقه بامداد است.

راز آسمان پایتخت

در شهر زیارتی و سیاحتی شیراز که شاهچراغ در آنجا قرار دارد اذان مغرب 19 فروردین ساعت 19 و 40 دقیقه خواهد بود و ساعت 22 دقیقه بامداد نیمه شب شرعی اعلام شده است. اذان مغرب استان اردبیل 10 دقیقه دیرتر از اراک است و راس ساعت 20 و 5 دقیقه پخش می‌شود. همچنین در این شهر نیمه شب شرعی 34 دقیقه بامداد اعلام شده است. افرادی که ساکن ساری هستند، می‌توانند راس ساعت 19 و 44 دقیقه افطار کنند و نیمه شب شرعی در ساری 16 دقیقه بامداد خواهد بود.

یکی از اعمالی که در شب ششم ماه رمضان سفارش شده و مستحب است که انجام شود اقامه چهار رکعت نماز است که در هر رکعت باید یکبار سوره حمد و یکبار سوره تبارک قرائت شود.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز