اذان صبح فردا 23 فروردین چه ساعتی است؟

همان‌گونه که پیامبر فرموده‌اند برای هر چیزی زکاتی است و زکات بدن‌ها روزه است. روزه دهمین روز ماه مبارک رمضان نیز همزمان با اذان صبح ۲۳ فروردین آغاز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آغاز روزه‌داری در تهران 5 و 8 دقیقه و وقت نماز ظهر در این شهر 13 و 5 دقیقه است. اذان صبح شهریار ساعت 5 و 10 دقیقه اعلام شده و ساعت برپایی نماز ظهر راس 13 و 7 دقیقه خواهد بود.

تبریزی‌ها باید بدانند که 5 و 23 دقیقه باید روزه خود را آغاز کنند و ساعت اقامه نماز ظهر در این شهر ساعت 13 و 26 دقیقه است. اذان صبح میانه 4 دقیقه زودتر از تبریز است و اذان ظهر در این شهر 13 و 20 دقیقه پخش می‌شود.

در ماه مبارک رمضان به نماز جماعت توصیه فراوانی شده و افرادی که موقعیت داشته باشند اگر نمازی را جماعت بخوانند ثواب بیشتری خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

افرادی که ساکن همدان هستند ساعت 5 و 22 دقیقه آغاز روزه‌داریشان خواهد بود و هنگام اذان ظهر در این شهر 13 و 17 دقیقه است. البته در نهاوند اذان صبح دو دقیقه دیرتر پخش می‌شود ولی اذان ظهر همانند همدان اعلام شده است.

ساروی‌ها نماز صبحشان را می‌توانند 5 صبح بخوانند و هنگام اذان ظهر 10 رمضان ساعت 12 و 59 دقیقه خواهد بود. البته در بابل استان مازندران اذان صبح دو دقیقه دیرتر و اذان ظهر نیز راس ساعت 13 گفته می‌شود. افرادی که چالوس هستند نماز صبحشان را باید 5 و 6 دقیقه و نماز ظهرشان را 13 و 5 دقیقه بخوانند.

رسول خدا فرموده‌اند روزه سپر آتش جهنم است.

افرادی که در یزد هستند ساعت 5 و 5 دقیقه آغاز روزه‌داریشان است و راس ساعت 12 و 53 دقیقه باید نماز ظهر بخوانند. البته در تفت اوقات شرعی یک دقیقه دیرتر است یعنی تفتی‌ها باید نماز صبح را 5 و 6 دقیقه و نماز ظهر را 12 و 54 دقیقه بخوانند. اذان صبح میبد همانند تفت است ولی نماز ظهر در این شهر باید راس ساعت 12 و 55 دقیقه اقامه شود.

در روزهای سه‌شنبه مستحب است که ذکر یا ارحم‌الراحمین خوانده شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز