اذان صبح فردا ۲۰ فروردین ساعت چند است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

اذان صبح ۲۰ فروردین برابر با هفتم ماه رمضان به افق بندرعباس ساعت ۵ و ۹ دقیقه، هنگام طلوع آفتاب ۶ و ۲۷ دقیقه و همچنین اذان ظهر در این شهر 12 و 46 دقیقه خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در مشهد اذان صبح راس ساعت ۴ و ۳۹ دقیقه پخش می‌شود و پس از ساعت ۶ و ۷ دقیقه آفتاب طلوع خواهد کرد. اذان ظهر در این شهر زیارتی راس ساعت 12 و 33 دقیقه است.

وقت نماز صبح در یزد ۵ و ۹ دقیقه و در کرمان ۵ و ۱ دقیقه است. همچنین طلوع آفتاب یزد ۶ و ۳۱ دقیقه و طلوع آفتاب در کرمان ۶:۲۲ دقیقه خواهد بود. اذان ظهر یزد 12 و 54 دقیقه و اذان ظهر به افق کرمان دقایقی زودتر از یزد و در ساعت 12 و 43 دقیقه پخش می‌شود.

اذان صبح در اصفهان راس ساعت ۵ و ۱۸ دقیقه اقامه می‌شود و پس از ۶ و ۴۲ دقیقه نماز صبح در این شهر قضا خواهد شد. نماز ظهر در این شهر از 13 و 5 دقیقه به بعد باید اقامه شود.

راز آسمان پایتخت

ساکنان شهر بجنورد روز هفتم ماه رمضان ساعت ۴ و ۴۶ دقیقه باید نماز صبح خود را بخوانند و طلوع آفتاب در این شهر راس ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه است. هنگام اذان ظهر در بجنورد 12و 42 دقیقه اعلام شده است.

اذان صبح به افق بابل راس ساعت ۵ و ۶ دقیقه پخش می‌شود و پس از ساعت ۶ و ۳۴ دقیقه آفتاب طلوع خواهد کرد همچنین اذان ظهر به افق این شهر راس ساعت 13 و 1 دقیقه خواهد بود.

اذان صبح چابهار استان سیستان و بلوچستان ساعت ۴ و ۵۴ دقیقه و طلوع آفتاب در آنجا ۶ و ۱۱ دقیقه است. اذان ظهر به افق چابهار تقریبا نیم ساعت زودتر از بابل است و راس ساعت 12 و 29 دقیقه وقت نماز ظهر در این شهر است.

موقع اذان صبح در سنندج ساعت ۵ و ۲۲ دقیقه و طلوع آفتاب در این شهر ۶ و 58 دقیقه خواهد بود. البته اذان ظهر در این شهر تنها 4 دقیقه با چابهار اختلاف دارد و راس ساعت 13 و 24 دقیقه است.

تهرانی‌ها روز هفتم ماه رمضان باید ساعت ۵ و ۱۳ دقیقه نماز صبح خود را بخوانند و پس از ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه نمازشان قضا خواهد شد. اذان ظهر به افق تهران نیز راس ساعت 13 و 6 دقیقه گفته می‌شود.

گفتنی است در متون اسلامی سفارش شده هنگام سحر بهتر است دعای ابو حمزه ثمالی و دعای ادریس خوانده شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز