ادعای عجیب ایلان ماسک درباره یک شاسی بلند ضد آب + تصاویر

لست سکند

همه می دانند که ایلان ماسک همیشه حرف های عجیب و غریب و گاهی باورنکردنی می زند و این بار به عنوان مدیر شرکت تسلا ادعا کرده است که وقتی پیکاپ جدید این شرکت به نام سایبرتراک تولید و به بازار عرضه بشود، به طور کامل ضد آب خواهد بود، آن قدر ضد آب که حتی می تواند برای مدتی کوتاه از آن به عنوان قایق استفاده کرد. به این ترتیب، سایبرتراک می تواند از روی رودخانه ها، دریاچه ها و حتی دریاهایی که زیاد متلاطم نیستند عبور کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این ادعای بزرگی است که توسط ایلان ماسک مطرح شده است ولی اولین باری نیست که او چنین ادعاهایی می کند. او در سال 2020 نیز به کاربران شبکه های اجتماعی گفته بود این پیکاپ برقی حتی می تواند برای مدت کوتاهی پرواز کند.

خودرو برقی سایبرتراک نخستین بار در سال 2019 رونمایی شد و انتظار می رفت در سال 2021 به صورت رسمی به بازار عرضه بشود ولی عرضه آن چندین بار به تعویق افتاد و رویای خریدارانش را نقش بر آب کرد، با این حال کمپانی تسلا وعده داده است این محصول در سال 2023 به تولید خواهد رسید.

راز آسمان پایتخت

در حالی که ایلان ماسک وعده های زیادی می دهد و ادعاهای بزرگی می کند، شرکت های دیگر به کارشان مشغول هستند و پیکاپ های برقی تولید می کنند. به این ترتیب، دور از انتظار نخواهد بود که رقبایی مانند فورد اف 150 لایتنینگ، رویوان آر 1 تی و پیکاپ هامر برقی بتوانند سایبرتراک را از میدان رقابت کنار بزنند.

انتهای پیام

مرتبط با : تسلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز