اجاره ماشین چینی در کمترین زمان ممکن

اجاره ماشین چینی - کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

امروزه با گسترش بازار ماشین های چینی، افراد زیادی به جای پرداخت هزینه برای رنت یا اجاره خودروهای لوکس اروپایی و آمریکایی، به اجاره این نوع اتومبیل‌ها می‌پردازند. این خودروها سیستم‌های ایمنی و امکانات رفاهی پیشرفته داشته و از این لحاظ با خودروهای مطرح آمریکایی و اروپایی تفاوتی ندارند و به همین جهت اجاره ماشین چینی مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش کاماپرس، اجاره ماشین چینی برای مراسم و مناسبت­‌های مختلف مثل عروسی، عزاداری و گردشگری مرسوم است. این قبیل خودروها به دلیل قیمت پایین و امکانات رفاهی مناسب همواره مورد توجه متقاضیان اجاره اتومبیل قرار دارند. معمولا انواع مختلفی از خودرو چینی در ایران قابل اجاره است که در ادامه دو مدل از خودروهای چینی پرطرفدار برای اجاره معرفی شده است.

تیگو 7 و تیگو 7 پرو

یکی از خودروهای پرطرفدار برای رنت و اجاره، تیگو 7 پرو است که چهار سیلندره بوده و موتور آن به اندازه 157 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو کراس اوور با مصرف سوخت ترکیبی 8.4 لیتر در هر 100 کیلومتر توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این کراس اوور جذاب به دلیل داشتن امکاناتی مانند سقف پانوراما، سنسورهای پارک پیرامونی، دوربین 360 درجه، چراغ خوشامد گویی و بدرقه، سامانه نظارت بر فشار باد تایرها، ترمزهای مجهز به آ بی اس و ای بی دی، سیستم کمکی ای بی آ، کنترل کشش و پایداری الکترونیکی، کیسه‌های هوای جلو و آینه الکتروکرومیک توانسته مورد توجه متقاضیان رنت خودرو قرار گیرد. از این خودرو معمولا برای مراسم عروسی و فرمالیته استفاده می‌شود.

دیگر خودرو پرمتقاضی برای اجاره، سدان تیگو 7 است که به موتوری با حجم 1.5 لیتر مجهز شده و پیشرانه آن چهار سیلندری توربوشارژ است. قدرت موتور این خودرو 147 اسب بخار بوده و در هر 100 کیلومتر 6.7 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. این خودرو جمع و جور امکانات فراوانی دارد که توانسته نظر مشتریان زیادی در حوزه رنت را به خود جلب کند. کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، سنسور جلو و عقب، سنسورهای باران و فشار باد تایر، توزیع نیروی ترمز، ترمز ضدقفل، ترمز با نیروی کمکی و همچنین ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری هوشمند، چراغ مه شکن جلو و عقب، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه دوگانه، آینه جانبی با تنظیم برقی، سقف پانوراما، سانروف و آینه جانبی تاشو برقی از جمله امکانات این خودرو است. این مدل خودرو نیز برای گردشگری در مناطق مختلف شهری و برگزاری مراسم­‌ها کاربرد دارد. از آنجایی که میزان شتاب صفر تا 100 کیلومتر آن نیز در 10.2 ثانیه اتفاق می‌افتاد، بهترین گزینه برای گشت و گذار درون شهری است.

اجاره ماشین چینی -کاماپرس

راز آسمان پایتخت

معروف‎‌ترین درگاه رنت و اجاره خودرو

اجاره کردن خودروها از «کافه رنت» به راحتی قابل انجام است. کافه رنت، یک درگاه جامع اجاره انواع خودرو شاسی بلند، سدان و ون است که به دلیل ارائه خدمات مناسب با قیمت خوب توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این مجموعه به دلیل ارائه خدمات مناسب تلاش کرده که به ایرانیان ساکن در کشورهای ترکیه و امارات نیز خدمات­رسانی کند. افرادی که مایل به رنت خودرو از این درگاه هستند، باید حداقل 20 سال سن داشته و گواهینامه رانندگی با دست کم شش ماه اعتبار داشته باشند. داشتن کارت ملی، مدرک شغلی معتبر مربوط به کار یا محل سکونت، ارانه یک فقره چک و پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه برای رنت و اجاره خودرو از این مجموعه لازم است.

لازم به ذکر است که تمامی این مدارک باید مربوط به شخص اجاره کننده خودرو باشد. همچنین ودیعه خودرو با توجه به مدل آن متفاوت است و پس از بازگرداندن خودرو، مبلغ ودیعه عودت داده خواهد شد. این مجموعه تمامی خودرو‌های خود را با راننده یا بدون راننده ارائه می‌دهد.

علاقه‌­مندان برای اجاره ماشین چینی و سایر خودروها از این درگاه می­توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس https://cafeerent.com مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن­‌های 02149934 و 09128208300 و 09128599989 و 09128800143 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز