همه چیز درباره اجاره قایق تفریحی در کیش

اجاره قایق تفریحی در کیش
تور لحظه آخری-کاماپرس

جزیره کیش در کنار خلیج فارس، یکی از محبوب‌ترین جزایر گردشگری ایران است. اجاره قایق تفریحی در کیش به یکی از جذاب‌ترین تفریحات گردشگران در این منطقه جذاب تبدیل شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، جزیره کیش به دلیل چشم‌انداز بسیار زیبایی که دارد، به مروارید خلیج فارس معروف است. قایق سواری در این جزیره، تفریح ​​شماره یک آن به‌شمار می‌رود. بهترین تفریح ​​برای کودکان زیر 10 سال، مسافران سالمند و حتی زوج‌هایی که دوست دارند فقط استراحت کنند و لحظه‌ها را غنیمت بشمارند، اجاره قایق تفریحی در کیش است. شما می‌توانید به آسانی قایق شخصی خود را اجاره کنید و برای تعطیلات بعدی در خلیج فارس خوش بگذرانید.

اجاره قایق تفریحی در کیش

اجاره قایق تفریحی در کیش چیست؟

آیا دوست دارید در ساحل زیبا قدم بزنید و از صدای دریا لذت ببرید؟ یا دوست دارید قایق‌سواری در این دریا را تجربه کنید؟ دریای بی‌کرانی که آن‌قدر شفاف است که می‌توان بازی ماهی‌ها را در آن دید. جزیره کیش به قدری زیباست که همه دوست دارند ساعت‌ها به آن خیره شوند و صدای مرغان دریایی را بشنوند. این جزیره هرآنچه بخواهید را بی کم‌وکاست برای‌تان فراهم می‌کند.

راز آسمان پایتخت

جزیره کیش یکی از بهترین و زیباترین جزایر تفریحی ایران است. انواع ورزش‌های آبی، دیدنی‌های بی‌نظیر، سرگرمی‌های شبانه، رستوران‌ها و کافه‌ها همه در جزیره زیبای کیش جمع شده است. طبیعتا تفریحات آبی و دریایی در راس همه تفریحات این جزیره قرار دارد. از ورزش‌ها و بازی‌های آبی گرفته تا اجاره قایق تفریحی در کیش .

اگر تفریحات دریایی کوتاه شما را راضی نمی‌کند، راهی وجود دارد تا بتوانید ساعت‌ها در قایق تفریحی لوکس مورد علاقه خود بمانید و لذت ببرید. اجاره قایق در کیش فرصت لذت بردن از تفریحات دریایی را چند برابر می‌کند. فکرش را کنید که جشن تولد یا سالگرد ازدواج و دیگر مراسم‌تان را به شکلی متفاوت و مجلل‌تر از همیشه در این قایق‌ها برگزار کنید! بدون شک چنین مراسمی تا ابد در ذهن شما و شریک زندگی‌تان باقی خواهد ماند.

اجاره قایق تفریحی در کیش

 

هزینه اجاره قایق تفریحی در کیش چقدر است؟

هزینه اجاره قایق تفریحی در کیش با توجه به مدل، امکانات، ظرفیت و زمان اجاره متفاوت خواهد بود. قایق‌ها در اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی قابل اجاره هستند. از یک قایق لوکس کوچک برای 5 یا 9 نفر تا قایق‌های متوسط ​​14 یا 25 نفره و حتی قایق‌های تفریحی بزرگ‌تر از این ظرفیت برای اجاره در دسترس است.

قایق‌های تفریحی دارای نمای بیرونی بسیار شیک و زیبا و طراحی داخلی بسیار مجلی هستند. در آن‌ها تمام امکانات یک سفر دریایی دل‌پذیر فراهم شده است. آشپزخانه، حمام، توالت، اتاق خواب، اتاق نشیمن با مبلمان، دکوراسیون داخلی شیک، تهویه مطبوع، تلویزیون و سایر امکانات رفاهی، همه در یک اتاق ارائه شده است.

اجاره قایق تفریحی در کیش

اجاره قایق تفریحی در کیش چگونه انجام می‌شود؟

تجربه ثابت کرده است که یکی از هیجان انگیزترین تفریحات دریایی در جزیره زیبای کیش، اجاره قایق تفریحی خواهد بود. شما می‌توانید با این کار، خاطره‌ای خوب برای خودتان یا اطرافیان‌تان بسازید. مهم نیست چند بار به جزیره کیش آمده‌اید و اصلا مهم نیست که در گذشته این قایق‌های تفریحی مجلل را تجربه کرده‌اید یا نه؛ در هر زمانی سوار این قایق‎های تفریحی زیبا شوید و از آن لذت ببرید.

اجاره قایق بسیار آسان است و هیچ دردسر خاصی برای شما ندارد. سفرمی تمام امکانات را فراهم کرده است تا یک خاطره خوش را باری‌تان رقم بزند. سفرمی مجموعه‌ای فعال و معتبر در زمینه گردشگری است که خدمات متنوعی را ارائه می‌کند. تورهای لحظه آخری، رزرو هتل، اجاره ماشین، موتور، قایق و… از جمله خدمات آن است. اگر علاقه‌مندید تا تجربه‌ای استثنایی را با اجاره قایق در زندگی‌تان ماندگار کنید، بهتر است همین حالا به سفرمی مراجعه کنید و قایق دل‌خواه‌تان را رزرو کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایت سفرمی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز