آیین رونمایی کتاب «جامعه شناسی تشکل‌ های اقتصادی» برگزار شد

آیین رونمایی کتاب «جامعه شناسی تشکل‌های اقتصادی»، تالیف شراره کامرانی طی مراسمی در گردهمایی اعضای انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع ایران برگزار شد.
به گزارش کاماپرس، درباره این کتاب آمده است: تشکل‌های اقتصادی علاوه بر ایجاد و تعمیق همگرایی و انسجام اجتماعی، مردم را در تعیین سرنوشت اقتصادی جامعه سهیم می‌کنند و از طریق کمک به توزیع بهینه منافع در لایه‌های مختلف جامعه موجب شکل‌گیری یا تقویت نظم اجتماعی می‌شوند. از سوی دیگر ضمن شکل‌دهی یا تقویت جریانات توسعه‌ای منجر به بهبود و رشد اقتصادکشور می‌گردند، بنابراین اهمیت تشکل‌های اقتصادی تا آنجاست که همزمان نیروهای اجتماعی و اقتصادی کشور را به مسیر توسعه هدایت می‌کنند.
بیشتر بخوانید:
دکتر شراره کامرانی؛ جامعه شناس توسعه و اقتصاد در این کتاب ضمن واکاوی مفاهیم، توسعه، نهادها و تشکل گرایی، دلایل اثرگذاری نازل تشکل‌های اقتصادی را از منظر نهادی تحلیل نموده است.
گفتنی است، کامرانی دبیرکل انجمن تولیدکنندگان سیستم‌های تهویه مطبوع ایران، همچنین پیش از این آثاری همچون کنار سفره خدا آداب و احکام روزه برای نوجوانان، پرنده آبی داستان بلند، چله دیوان سلطان الشعرای ترکیه و مجموعه شعر خطوط شکسته را نیز در کارنامه خود داشته است.
جامعه شناسی تشکل‌ های اقتصادی-کاماپرس
بر اساس این گزارش، آیین رونمایی از کتاب «جامعه شناسی تشکل های اقتصادی»، طی مراسمی در گردهمایی اعضای انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع ایران و با حضور دکتر مهدی بستانچی؛ ریاست انجمن و دکتر حبیب اله انصاری پیشکسوت تشکل گرایی کشور برگزار شد.
شایان ذکر است که کتاب «جامعه شناسی تشکل های اقتصادی» در 250 صفحه و توسط انتشارات اندیشه احسان منتشر شده است.
انتهای پیام
مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایراناندیشه احسان
راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز