شرایط تور نوروزی مالدیو به صورت لحظه آخری

تور نوروزی مالدیو

تور نوروزی مالدیو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تجربه سفری لوکس، پر از آرامش و دوری از آب و هوای آلوده شهرهای بزرگ است. مالدیو همچنین یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد برای زوج‌‌های جوان است؛ به طوری که بسیاری از آنان تور نوروزی مالدیو را برای سفر ماه عسل خود انتخاب می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی جاذبه‌­های گردشگری و بررسی قیمت تور نوروزی و شرایط تور لحظه آخری مالدیو ‌پرداخته است.

مالدیو کجاست؟

کشور مالدیو از 1192 جزیره مرجانی تشکیل شده و در جنوب غرب کرانه‌های هندوستان واقع شده است. از این تعداد، فقط 200 جزیره‌ برای سکونت مردم بومی اختصاص داده شده و 100 جزیره خالی از سکنه به گردشگری اختصاص یافته است. مجمع‌الجزایر مالدیو دارای طبیعتی بکر، جزایری کوچک با نخل و نارگیل، سواحل مرجانی با شن‌‌های سفید، دلفین‌ها و ماهی‌های رنگارنگ و مرداب‌های لاجوردی است. از سایر جاذبه­‌های گردشگری آن می­‌توان به مسجد جامع ماله به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مسجدهای مالدیو اشاره کرد که از سنگ مرجانی ساخته شده و در طراحی آن از طرح‌‌های پیچیده قرآنی استفاده شده است. موزه ملی، مقر مولی آگ و بازار ماهی ماله نیز از دیگر نقاط دیدنی شهر ماله است.

مالدیو برای خرید، گزینه مناسبی نیست، اما فروشگاه‌های متنوعی برای خرید یادگاری و سوغاتی‌ دارد. از مهم‌ترین مراکز خرید مالدیو می‌توان به بازارچه محلی‌ ماله، بازار خیابانی Majeedhee Magu، فروشگاه Le Cute، مرکز خرید STO، آیلند بازار، مرکز خرید سنترو مال، منطقه‌ Chaandhanee Magu و بوتیک نالا اشاره کرد.

تور نوروزی مالدیو

راز آسمان پایتخت

قیمت تور نوروزی مالدیو

تور نوروزی مالدیو از تورهای گران‌قیمت خارجی به شمار می‌رود. قیمت تور نوروزی مالدیو به عوامل مختلفی مانند کیفیت پرواز از نوع فرست کلاس یا اکونومی، تعداد روزهای اقامت، اقامتگاه شامل هتل، هتل آپارتمان و امثال آن، خدمات آژانس مسافرتی مانند وعده‌های غذایی مختلف صبحانه، نهار و شام و همین طور برنامه­های تفریحی و امکانات رفاهی بستگی دارد. هرچه خدمات و امکانات رفاهی درخواستی برای تور نوروز مالدیو بیشتر باشد، تور نیز گران‌تر خواهد شد؛ بدین جهت قیمت نهایی تور نوروزی مالدیو باتوجه به نوع تور و خدمات انتخابی هر فرد متفاوت است.

رزرو تور نوروزی مالدیو به صورت لحظه آخری

برای انجام سفری ارزان به مالدیو می‌توان در هاستل یا مهمان‌سراهای مالدیو اقامت کرد. همچنین می­توان با چمدان‌های آماده منتظر تور نوروزی مالدیو به صورت لحظه آخری بود. فصل کم‌گردشگر مالدیو از اردیبهشت‌ماه آغاز می­شود و تا مهرماه ادامه خواهد داشت که این بازه زمانی، بهترین زمان برای سفر ارزان به مالدیو است. این بازه‌ زمانی با بارش باران‌های موسمی در جزایر مالدیو همراه است، اما در اوج بارش‌های موسمی نیز می‌توان در جزایر مالدیو غواصی و موج‌سواری کرد و از سایر تفریحات آبی نیز لذت برد. در اواخر زمان­های شلوغ مانند عید، قیمت تور نوروزی مالدیو در صورت وجود ظرفیت کاهش می‌یابد و شامل قیمت‌های لحظه آخری می‌شود، اما باید توجه داشت که به علت شلوغی، امکان تکمیل سریع ظرفیت تور نیز وجود دارد و ممکن است به کاهش قیمت برای تور لحظه آخری منجر نشود.

بهترین زمان سفر به مالدیو

بهترین زمان سفر به مالدیو بین ماه‌های آذر تا فروردین است که شرایط آب و هوایی خشک‌تر، وزش باد کمتر و هوا نسبتا گرم‌ می­‌شود و بیشتر مسافران، این بازه زمانی را برای سفر به مالدیو انتخاب می‌کنند؛ به همین دلایل، تور نوروزی مالدیو از تورهای پرطرفدار بوده که ظرفیت آن به سرعت تکمیل می‌شود.

تور نوروزی مالدیو

رزرو تور نوروزی مالدیو با «سلام پرواز ایرانیان»

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با عضویت در انجمن صنفی دفاتر گردشگری و بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه، تورهای داخلی و خارجی متعدد و باکیفیتی ارائه می‌دهد. این آژانس دارای 38 پرسنل آموزش دیده و دانشگاهی بوده که صدور بلیط کلیه ایرلاین‌های داخلی و خارجی به صورت الکترونیکی و حضوری، رزرو هتل‌های مختلف در داخل و خارج از کشور، صدور بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی و اخذ ویزای ایران برای مهمانان خارجی و ترانسفر گروهی و انفرادی را انجام می‌دهند.

علاقه‌­مندان برای دریافت مشاوره یا رزرو تور نوروزی مالدیو می‌­توانند با شماره تلفن 02122224444 تماس بگیرند. همچنین آنان می‌توانند به آدرس تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، پلاک 110، طبقه دوم به صورت حضوری مراجعه کنند یا از طریق نشانی اینترنتی https://salamparvaz.com رزرو خود را انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز