آشنایی با ووکامرس پستکس و کاربردهای آن

پستکس-کاماپرس

امروزه بیش از 32 درصد سایت‌های کل دنیا از نرم­افزار وردپرس استفاده می‌کنند. سهولت استفاده از این سامانه مدیریتی موجب شده که بسیاری از کسب و کارها بدون درگیر شدن با عملیات پیچیده کدنویسی بتوانند  وبلاگ، سایت و فروشگاه شخصی خودشان را راه‌اندازی کنند؛ ضمن اینکه آنها می‌توانند با استفاده از افزونه‌های مختلف، امکانات جدیدی را به سایت اضافه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افزونه حمل و نقل “ووکامرس پستکس” یکی از این افزونه‌های کاربردی در دنیای وردپرس است. مدیران کسب و کارها می‌توانند با نصب این افزونه به طرز قابل توجهی در هزینه‌ها و زمان خود صرفه‌جویی کنند.

اما افزونه حمل و نقل ووکامرس پستکس چیست و دقیقاً چکار می‌کند؟

ووکامرس، کسب و کار شما را حرفه‌‌ای‌تر می‌کند

پیش از پرداختن به افزونه حمل و نقل ووکامرس پستکس باید درباره چیستی و مزایای استفاده از ووکامرس صحبت کنیم. ووکامرس هم نوعی افزونه کاربردی در وردپرس است که امکان ساخت یک فروشگاه اینترنتی کارآمد را به مدیران می‌دهد؛ بنابراین تمام فروشگاه‌ها می‌توانند محصولات و خدمات خود را کاملاً آسان و مقرون به صرفه به مشتریان عرضه کنند.

راز آسمان پایتخت

ارسال بسته پستس-کاماپرس

اهمیت مسئله حمل و نقل در کسب و کارهای آنلاین

تمام فروشگاه‌های اینترنتی به زیرساخت لجستیکی کارآمد برای حمل و نقل محصولات خود نیازمندند. اهمیت این مسئله به حدی است که می‌توان گفت در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه صاحبان کالا و مدیران کسب و کارها کاهش هزینه‌های مرتبط با فعالیت‌های لجستیک یا هزینه‌های زنجیره تامین است. به همین منظور امروزه مراکز مختلفی برای ارائه این خدمات به مشتریان ایجاد شده‌اند. مراکز لجستیک تلاش می‌کنند با ایجاد تمرکز و ارائه تخصصی خدمات، هزینه‌های جانبی کسب و کارها را کمتر کنند.

پستکس، یکی از بهترین مراکز لجستیک فعال در ایران است که توانسته اولین پلتفرم جامع خدمات حمل و نقل را ارائه کند. مدیران کسب و کارهای مختلف می‌توانند با کمک پستکس از خدمات شرکت‌های متنوع پستی مانند چاپار، بارباکس، اسنپ باکس، BSW، PDE و امثال آن استفاده کنند. این مجموعه همچنین انواع سرویس‌های پستی مانند پست شهری، پیشتاز، سفارشی، بین شهری، خارجی و امثال آن را ارائه می‌کند.

افزونه حمل و نقل ووکامرس پستکس چه کار می‌کند؟

پستکس با طراحی و ارائه افزونه حمل و نقل ووکامرس، برای صاحبان کسب و کار امکان ثبت سفارش را در همان سایت فروشگاهی فراهم کرده است؛ بنابراین مدیران می‌توانند در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و اعتبار و کارایی فروشگاه خود را تا حد چشم‌گیری ارتقا دهند.

فرقی نمی‌کند که صاحب یک کسب و کار کوچک هستید یا یک فعالیت اقتصادی بزرگ را مدیریت می‌کنید؛ در هر صورت، افزونه حمل و نقل ووکامرس پستکس باعث جلب نظر بیشتر مشتریان شما خواهد شد؛ چرا که با کمک این افزونه می‌توان بر فرآیند ارسال بسته‌ها به خوبی نظارت کرد. همچنین شما دیگر نیازی به استفاده از سیستم‌های جانبی یا مراجعه به مراکز لجستیک و درگیر شدن با پروسه طولانی ثبت سفارش نخواهید داشت. قابلیت افزودن بی‌نهایت استان، شهر یا محله، قابلیت شخصی‌سازی کامل قیمت‌ها برای هر آدرس، قابلیت افزودن هزینه ثابت یا درصدی به قیمت نهایی و ارسال پیامک وضعیت سفارش به مشتریان از جمله مزایای این افزونه به­شمار می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز