آشنایی با لپ تاپ های لنوو لژیون + قیمت

خرید لپ تاپ لنوو-کاماپرس

شرکت تولید لوازم الکترونیکی لنوو در سال 2021 به دنیا نشان داد که حتی با وجود پاندمی کرونا هم می‌تواند 60 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این کمپانی چندملیتی اکنون با شرکت‌های بزرگی مثل اپل، سامسونگ، سونی و پاناسونیک رقابت می‌کند که همگی غول‌های صنعت الکترونیک هستند.

لنوو به دلیل تنوع زیادش محصولاتش، برای همه افراد با هر بودجه و نیازی، یک لپ‌تاپ مناسب برای به نمایش گذاشتن قدرت این کمپانی دارد. اما برای خرید لپ‌تاپ‌ لنوو لژیون باید دقت بیشتری به خرج دهید. این لپ‌تاپ‌ها قیمت‌شان به نسبت بیشتر است و البته به دلیل ویژگی‌های‌شان ارزش خرید بالایی دارند.

برای اطلاع از قیمت روز و مقایسه مدل‌ لپ ‌تاپ‌ های لنوو لژیون می‌توانید به سایت دیجی تأمین مراجعه کنید.

خرید لپ‌تاپ لنوو لژیون به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

شرکت لنوو لپ‌تاپ‌های خود را بر اساس نیاز کاربران به شش دسته تقسیم کرده است که سری لژیون هم یکی از آنها است. این لپ‌تاپ‌های پرطرفدار مخصوص بازی هستند و به دلیل داشتن پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی قدرتمند، صفحه نمایش باکیفیت و اسپیکرهای قوی، نسبت به دیگر لپ‌تاپ‌های این شرکت قیمت بالاتر و البته کیفیت بهتری هم دارد. خرید لپ‌تاپ لنوو لژیون به جز برآورده کردن رویای گیمرها، می‌تواند برای دانشجویان مهندسی و گرافیک هم گزینه مناسبی باشد. این لپ‌تاپ‌های قدرتمند قادر هستند تمام نرم‌افزارهای مهندسی و گرافیکی سنگین را بدون هیچ مشکلی اجرا کنند. بنابراین با خرید یکی از این لپ‌تاپ‌های باکیفیت، می‌توانید سه نوع نیاز متنوع را برطرف کنید و این چیزی است که ارزش خرید لپ‌تاپ‌‌های لژیون را بالا می‌برد.

کاماپرس در ادامه به معرفی بیشتر این محصولات پرفروش لنوو می‌پردازد و نکاتی مهم برای خرید لپ‌تاپ لنوو لژیون مناسب‌ بودجه و نیازتان، ارائه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

خرید لپ تاپ لنوو-کاماپرس

معرفی پرفروش‌ترین‌ها و توصیه‌هایی برای خرید لپ‌تاپ‌ لنوو لژیون

1- لپ‌تاپ لنوو Lenovo LEGION 5 Slim-A

قیمت این محصول در لحظه گزارش 77 میلیون و 500 هزار تومان است. صفحه نمایش 16 اینچی و مات این لپ‌تاپ لنوو در کنار نرخ بروز رسانی تصویر 165 هرتزی آن باعث می‌شود سرعت پردازش و وضوح آن عالی باشد. پردازنده مرکزی چهارده هسته‌ای این لپ‌تاپ گیمینگ در کنار حافظه اختصاصی 8 گیگابایتی پردازنده گرافیکی آن، قدرت پردازش فو‌ق‌العاده‌ای به همراه خواهد داشت که برای اجرای بازی‌ها و نرم‌افزارهای سنگین عملکرد بی‌نقصی دارد. شارژدهی این لپ‌تاپ مخصوص بازی، گرافیک و مهندسی، بین 2 تا 4 ساعت شارژدهی دارد.

2- لپ‌تاپ لنوو Lenovo Legion 5 pro-QI

قیمت این لپ‌تاپ لنوو 83 میلیون تومان است. برای اطلاعات بیشتر از قیمت خرید لپ‌تاپ لنوو لژیون می‌توانید به سایت دیجی تأمین مراجعه کنید. صفحه نمایش 16 اینچی این لپ‌تاپ گیمینگ با نرخ بروز رسانی 240 هرتزی‌‌اش، تصویری با کیفیت و وضوح بی‌نظیر به نمایش خواهد گذاشت. پردازنده مرکزی 16 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی قوی این دستگاه با حافظه اختصاصی 8 گیگابایتی‌اش برای اجرای تمام برنامه‌ها و بازی‌های سنگین مناسب است. این لپ‌تاپ لژیون که برای استفاده‌های صنعتی و گیمینگ مناسب است و در کنار تمام اینها، فیلم دیدن در آن هم بسیار لذت‌بخش خواهد بود. باتری این لپ‌تاپ بین 1 تا 3 ساعت شارژدهی دارد.

3- لپ‌تاپ لنوو Lenovo Legion5 Pro

قیمت این لپ ‌تاپ پرفروش 78 میلیون تومان است. صفحه نمایش 16 اینچی این لپ‌تاپ گیمینگ از نرخ نوسازی تصویر 165 هرتزی بهره برده که تصویری بسیار باکیفیت ارائه می‌دهد و هنگام بازی تصاویر بدون هیچ تاخیری روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند. پردازنده 14 هسته‌ای این لپ‌تاپ با همکاری پردازنده گرافیکی قدرتمند آن که 8 گیگابایت حافظه اختصاصی دارد، قدرت بالایی در پردازش تصاویر و بازی‌ها و برنامه‌های سنگین دارد. این ‌لپ‌تاپ گیمینگ برای طراحی هم مناسب است و اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید و لپ‌تاپی مناسب بازی و طراحی داشته باشید، این مدل گزینه مناسبی است. باتری این لپ‌تاپ قدرتمند 1 تا 3 شارژدهی دارد.

4- لپ‌تاپ لنوو Lenovo Legion5

قیمت این لپ‌تاپ لنوو لژیون 60 میلیون و 300 هزار تومان است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ با نرخ نوسازی تصویر 165 هرتزی خود، لذت بازی کردن بی‌وقفه را برای‌تان به ارمغان خواهد آورد. پردازنده مرکزی 14 هسته‌ای این لپ‌تاپ در کنار پردازنده گرافیکی‌اش که حافظه اختصاصی 6 گیگابایتی دارد، قادر به اجرای تمام برنامه‌ها و بازی‌های سنگین است و بنابراین برای طراحان و گیمرها گزینه مناسبی خواهد بود. شارژدهی باتری این لپ‌تاپ بین 2 تا 4 ساعت است.

لپ تاپ لنوو-کاماپرس

دیجی تأمین

شرکت تأمین پخش رایانه (دیجی تامین) بیش از هشت سال در زمینه واردات و تامین قطعات در حوزه آی تی سابقه فعالیت دارد و یکی از بزرگ‌ترین توزیع‌کنندگان لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و رایانه‌های شخصی در سراسر ایران است. برای خرید لپ‌تاپ لنوو لژیون می‌توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با کارشناسان این مرکز مشورت کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 910078900-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی تامین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز