آشنایی با دو مدل پرطرفدار پورشه در ایران به همراه قیمت آن ها

یکی از خودروسازی‌های شناخته شده در آلمان، شرکت پورشه است که انواع خودروهای اسپرت، سوپر اسپرت و لوکس را با امکانات ویژه تولید و به بازار جهانی عرضه می‌کند. این خودروسازی قدیمی بین خودروسازی‌های جهانی محبوبیت زیادی به دست آورده است و در تمامی کشورها، حتی ایران، مدل‌های مختلف این برند حضور دارند. با نگاهی به لیست قیمت خودرو خارجی مشاهده خواهد شد که نرخ انواع خودروهای پورشه در ایران بالغ بر 9 میلیارد تومان است.

به گزارش کاماپرس، ورود شرکت پورشه به عرصه خودروسازی اسپرت به سال 1952 بازمی‌گردد. این خودرو از زمان آغاز تولید انواع محصولات اسپرت تاکنون توانسته نظر مشتریان زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کند. معمولا اتومبیل‌های این گروه خودروسازی در تعداد پایین تولید می‌شود اما محصولات آن همواره در رده خودروهای گران قیمت قرار دارد. با نگاهی به لیست قیمت خودرو خارجی می‌توان به گران قیمت بودن اتومبیل‌های پورشه پی برد. در ادامه دو مدل از خودروهای این برند که در ایران موجود است معرفی خواهد شد؛

پورشه باکستر 2017

خودرو پورشه باکستر مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندری است که اندازه 300 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن به 280 پوند فوت می‌رسد. این خودرو بسیار سریع بوده و طی 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت برای این خودرو 273 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو در هر 100 کیلومتر به اندازه 7.3 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. پورشه باکستر 2017 به کروز کنترل هوشمند، سیستم کنترل کشش و پایداری، سنسور جلو و عقب، رادار تغییر لاین و تصادف جلو، توزیع نیرو ترمز، ترمز پارک برقی و همچنین ترمز ضدقفل، دی لایت و اتولایت، پدل شیفتر، گرمکن فرمان، ایربگ سرنشین جلو، ورود بدون کلید و … مجهز است و به همین دلیل برخی افراد به خرید این نوع اتومبیل‌ها تمایل دارند. براساس آخرین اطلاعات، میانگین قیمت این محصول تقریبا به 9 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد.

پورشه-کاماپرس

پورشه ماکان 2018

یکی از خودروهای خوش ساخت و البته گران قیمت بازار، پورشه ماکان 2018 است. این خودرو با وجود قدیمی بودن اما همچنان در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. این خودرو دارای دو دیفرانسیل با کنترل الکترونیکی و محدود کننده لغز است. خودرو مذکور چهار سیلندر توربو شارژ بوده و حجم موتور آن به دو لیتر می‌رسد. این اتومبیل دارای قدرتی معادل 252 اسب بخار است و 370 نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو به 6.7 ثانیه زمان احتیاج دارد تا به شتاب 100 کیلومتری برسد. حداکثر سرعت این خودرو 230 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. اتومبیل مذکور در هر 100 کیلومتر 7.4 لیتر سوخت ترکیبی مصرف می‌کند. این مدل پروشه به دلیل داشتن کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، سنسور جلو و عقب، توزیع نیروی کمکی، ترمز پارک برقی، چراغ مه شکن جلو و عقب، دکمه‌های کنترلی، ایربگ راننده و سرنشین جلو و همچنین ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، آینه جانبی با تنظیم برقی، سقف پانوراما، سانروف و … مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است. میانگین قیمت این مدل خودرو پورشه ماکان به 13 میلیارد و 700 میلیون تومان می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

پورشه-کاماپرس

استعلام قیمت انواع پورشه از درگاه همراه مکانیک

افرادی که مایل به خرید دو مدل خودرو از برند پورشه هستند باید به درگاه معتبر برای استعلام قیمت دقیق مراجعه کرده و سپس خرید داشته باشند. همراه مکانیک یک درگاه معتبر برای استعلام قیمت این مدل خودرو یا مشاهده لیست قیمت خودرو خارجی دیگر است.

درگاه همراه مکانیک علاوه بر اینکه قیمت روز انواع خودرو را در دسترس کاربران قرار می‌دهد، خدمات مرتبط با کارشناسی خودروها، معامله انواع اتومبیل و خودرو اقساطی را دارد. افراد به منظور بهره مندی از خدمت خودرو اقساطی این مجموعه کافی است به آدرس سایت این مجموعه به نشانی www.hamrah-mechanic.com مراجعه کنند.

همچنین به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات این مجموعه می‌توان با شماره‌ 02167632000 تماس گرفت. کارشناسان خبره این مجموعه تمامی اطلاعات و مسائل مرتبط با خدمات این مجموعه را در اختیار متقاضیان خواهند گذاشت.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز