آشنایی با دنیای مرموز زیر دریا با آکواریوم آنتالیا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

آکواریوم آنتالیا یکی از مهم‌ترین مراکز تفریحی این شهر است که گردشگران به هیچ وجه نباید فرصت بازدید از آن را از دست بدهند. این آکواریوم، دومین آکواریوم بزرگ اروپا و پنجمین آکواریوم بزرگ جهان است. آکواریوم آنتالیا یکی از مکان‌های زیبایی است که اغلب خانواده‌ها برای کشف دنیای جادویی موجودات زیر آب از آنجا دیدن می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گردشگران می‌توانند با رزرو تور نوروز آنتالیا 1402 از زیبایی بزرگ‌ترین آکواریوم تونلی جهان و فروشگاه‌های اطراف این مرکز لذت ببرند. به علاوه، با وجود یک باغ وحش سرسبز و یک شهربازی هیجان‌انگیز در کنار آکواریوم، مسافران می‌توانند یک روز کامل خود را به بهترین شکل در اینجا سپری کنند. در ادامه، به معرفی بیشتر آکواریوم آنتالیا پرداخته می‌شود.

خطرناک‌ترین کوسه‌ها و خزندگان در آکواریوم آنتالیا

این مکان، بهترین فضا برای آشنا کردن کودکان با دنیای زیر آب بوده و فضای آکواریوم آنتالیا برای حمل کالسکه کودکان کاملاً مناسب است. به طور کلی، 64 مخزن و 40 آکواریوم موضوعی در اینجا وجود داشته و حدود 5 هزار ماهی از جمله کوسه و مارماهی در این آکواریوم بزرگ حضور دارد. آکواریوم آنتالیا 131 متر طول و 3 متر عرض دارد.

راز آسمان پایتخت

مخزن کوسه‌ها یکی از پرطرفدارترین مخازن این آکواریوم است. این مخزن برای بیش از 200 کوسه طراحی شده و کوسه «ببر شنی» نیز در اینجا وجود دارد. کوسه ببر شنی یکی از خطرناک‌ترین کوسه‌های جهان است. گردشگران می‌توانند با خرید تور آنتالیا از لحظات نفس‌گیر تغذیه کوسه‌ها توسط غواصان لذت ببرند. البته علاقمندان به مشاهده این صحنه‌ها بهتر است زمان تغذیه کوسه را قبل از سفر به آکواریوم بررسی کنند تا در موعد مناسب در آنجا حضور داشته باشند. همچنین سینمای «اوشن‌واید ایکس‌دی» با پخش یک فیلم فوق‌العاده از دنیای زیر آب، تصاویر بسیار چشم‌گیری را از زندگی نهنگ‌ها، شیرهای دریایی و کوسه‌ها نشان می‌دهد.

به علاوه، برخی از خطرناک‌ترین و کشنده‌ترین موجودات جهان در خانه خزندگان استوایی این مکان وجود دارد. این موجودات خطرناک شامل مارها، عنکبوت‌های غول‌پیکر، تمساح‌ها و قورباغه‌های پیکانی می‌شود.

شنا با ماهی‌های آکواریوم

شاید برخی افراد تصور کنند که تنها غواصان آموزش‌دیده می‌توانند در کنار ماهی‌های این آکواریوم شنا کنند. اما هیچ مانعی برای شنا کردن افراد عادی در کنار ماهی‌ها در آکواریوم آنتالیا وجود ندارد! بدون شک این تجربه غواصی برای تمام گردشگران تور آنتالیا لذت‌بخش خواهد بود.

به علاوه، در آکواریوم آنتالیا یک لاشه هواپیمای بزرگ به همراه یک کشتی به گل نشسته وجود دارد تا دنیای زیر اقیانوس‌ها واقعی‌تر به نظر برسد. این هواپیما و کشتی با کمک یک مجسمه‌ساز ایتالیایی به صورت کاملاً حرفه‌ای ساخته شده است.

با موزه یخ در هر فصلی از سال برف‌بازی کنید!

ساحل برفی هزار و 500 متری موجود در این آکواریوم تمامی توریست‌ها را به سمت دنیای کودکی می‌کشاند. گردشگران می‌توانند در هر فصلی از سال در اینجا برف بازی کنند و از مجسمه‌های یخ‌زده این موزه لذت ببرند. به علاوه، جای کلبه بابانوئل و خانه اسکیموها به هیچ وجه در آکواریوم آنتالیا خالی نیست! بازدیدکنندگان می‌توانند کمی در کلبه بابانوئل با نوشیدن یک فنجان قهوه کمی استراحت کنند.

جاذبه‌ها و امکانات دیگر این آکواریوم چیست؟

اگر فکر می‌کنید که جاذبه‌های آکواریوم آنتالیا به همین جا ختم می‌شود، کاملاً اشتباه است! این آکواریوم یک تونل دریایی بزرگ با انواع مختلف ماهی‌ها، مرجان‌ها، عروس‌ها و ستاره‌های دریایی است که دنیای زیبای جنگل و صحرا را نیز در کنار خود جای داده است. در واقع، توریست‌های سراسر دنیا با رزرو بلیط آنتالیا می‌توانند به طور همزمان از دنیای زیر دریا، طبیعت سرسبز جنگل و آرامش منحصر به فرد صحرا لذت ببرند!

در قسمت تراس آکواریوم آنتالیا ماهی‌های درمانگر برای ویزیت و درمان گردشگران حضور دارند. فیش‌تراپی برای درمان برخی بیماری‌ها مانند بیماری‌های پوستی و رفع استرس بسیار موثر است.

به علاوه، امکان برخورداری از امکانات رفاهی مانند کافه، رستوران، فروشگاه‌ها و مراکز خرید در حین بازدید از این مجموعه وجود دارد. قسمتی از آکواریوم آنتالیا برای زمین بازی کودکان و شهربازی نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سلام پرواز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز