آشنایی با بهترین لوازم جانبی گوشی موبایل

لوازم جانبی گوشی موبایل-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

لوازم جانبی گوشی، محصولاتی هستند که برای استفاده بهتر از تلفن همراه و افزایش کارایی آن استفاده می‌شوند. برخی از لوازم جانبی گوشی، ضروری هستند و باید برای هر گوشی تهیه شوند.

تلفن‌های هوشمند از اجزای ضروری زندگی ما هستند. این دستگاه‌ها، در جیب لباس و کیف ما قرار می‌گیرند و جای بسیاری از گجت‌ها مانند: چراغ قوه، قطب نما، ماشین حساب، دوربین و حتی سخت‌افزار برای بازی را برای ما پر کرده‌اند. با پیشرفت فناوری می‌توانیم تنها با یک تلفن هوشمند بسیاری از وظایف روزانه خود را انجام دهیم و با خرید لوازم جانبی گوشی، از سلامت این عضو جدایی ناپذیر اطمینان حاصل کنیم.

در این بین، لوازم جانبی نیز بخشی از بازار فناوری را از آن خود کرده و با پیشرفت فناوری، مدل‌‌های جدیدی نیز به فهرست مورد استفاده و ضروری مردم اضافه می‌‌شود. در ادامه این مطلب، قصد داریم تا شما را با مهم‌ترین یا بهترین لوازم جانبی گوشی موبایل آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

قاب موبایل

لوازم جانبی گوشی موبایل-کاماپرس

امروزه، شرکت‌های تولید کننده تولید تلفن همراه، از متریال‌های مختلفی مانند: آلومینیوم و یا پلاستیک برای ساختن بسیاری از مدل‌های خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل، تهیه قاب قوی و مستحکم می‌تواند ایده خوبی برای حفاظت از بدنه تلفن شما باشد.

راز آسمان پایتخت

قاب‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند که بعضی از آنها قابلیت منحصر به فردی دارند که به همین دلیل، بعضی از کاربران نسبت به خرید آنها تمایل نشان می‌دهند. یک سری از قاب‌ها با حالت شفاف خود، طراحی و شکل ساده تلفن شما را نشان می‌دهند. از طرفی، بعضی از قاب‌های موبایل نیز با جنس سخت و مقاوم ساخته می‌شوند تا تلفن همراه شما را از اتفاقات نامعلوم در امان نگه دارند تا در صورت افتادن، فشار ضربه را دفع کنند و شما را از خرید قطعات گوشی و تعمیرات بازدارند.

محافظ صفحه نمایش

لوازم جانبی گوشی موبایل-کاماپرس

چندین مدل از محافظ های صفحه نمایش به بازار عرضه شده‌اند که بر حسب جنس و کیفیت، مقدار قابل توجهی از فشار ضربات را از صفحه نمایش تلفن شما کاهش می‌دهند. بعضی از آنها از صفحه نمایش شما در برابر خط و خش محافظت می‌کنند. در حالی که، سایر مدل‌ها قادر هستند تا در صورت افتادن از ارتفاع و یا پرتاب شدن شما را از سالم ماندن صفحه نمایش مطمئن کنند.

هولدرها

با پیشرفت فناوری و کاربرد بیشتر سیستم‌های ناوبری و جی پی اس،  تلفن همراه بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنیم می‌تواند مسیر را به راحتی به ما نشان دهد. هولدرها یکی از کاربردی ترین و بهترین لوازم جانبی گوشی هستند که دسترسی به تلفن همراه حین رانندگی را تسهیل می‌بخشند و تا حدی تصادفات رانندگی را کاهش می‌دهد.

این لوازم جانبی گوشی سامسونگ به راحتی به شیشه، داشبورد و هر مکانی که بخواهید متصل می‌شوند و می‌توانید بدون اینکه چشمتان را از روی مسیر بردارید، موقعیت مکانی را مشاهده کنید و با دقت بیشتری رانندگی کنید.

شارژر

اضطراب بسیاری از ما زمانی شروع می‌شود که شارژ باتری تلفن همراه یا تبلت در حال اتمام است. امروزه، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه از عرضه مدل‌های پرچمدار با شارژر و کابل امتناع می‌کنند کاربران مجبور هستند تا در صورت خرید گوشی، شارژر و کابل را نیز تهیه کنند. به عنوان نمونه، شرکت سامسونگ از عرضه آداپتور شارژر برای بعضی از مدل‌های تلفن همراه خود امتناع می‌کند که در این صورت، شارژر، از لوازم جانبی گوشی سامسونگ برای خریداران است.

خوشبختانه و به لطف پیشرفت فناوری، لوازم جانبی بسیار کاربردی به بازار عرضه شده‌اند که این مشکل ما را حل می‌کنند; از شارژرهای چند پورت دیواری گرفته تا پاوربانک‌های پرظرفیت و شارژرهای سفری، همه در تلاش هستند تا روند اتمام شارژ باتری شما را به تعویق بیندازند و حس مثبت و خوشایندی را به شما انتقال دهند.

کارت حافظه و فلش

 

لوازم جانبی گوشی موبایل-کاماپرس

اگر صاحب لپ‌تاپ، تلفن، دوربین و یا کنسول بازی باشید، می‌دانید که اتمام حافظه یکی از مشکلات کاربران است که همیشه با آن روبرو هستند و خرید کارت حافظه و SSD تنها راه جلوگیری برای این مشکل است. از اینرو، شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی و قطعات، هرروزه فلش و کارت حافظه‌های جدیدی را با فناوری به روزتر، حافظه بیشتر و سرعت بالاتر تولید و عرضه می‌کنند تا با نیازهای روز و رو به جلو پیشرفت کنند.

در چند سال گذشته، بسیاری از کاربران با مشکل عدم تجهیز تلفن همراه به کارت حافظه مواجه شده بودند و بعد از گذشت مدت زمان محدودی دیگر نمی‌توانستند از تلفن همراه خود استفاده کنند. اما امروزه، شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه محصولات خود را با درگاه کارت حافظه به بازار معرفی و عرضه می‌کنند و حتی پشتیبانی از قابلیت OTG باعث شده تا کاربران آیفون نیز اطلاعات و فایل‌های خود را از طریق فلش به رایانه خود انتقال دهند و حافظه تلفن خود را تخلیه کنند.

هندزفری بی‌سیم

هندزفری بی سیم در نگاه اول شاید وسیله‌ای معمولی، ساده و غیر کاربردی به نظر برسد، ولی با توجه به آن که امروزه گوشی‌های موبایل تا حدودی عضوی مهم در زندگی انسان‌ها محسوب می‌شود و باید همه جا همراه آن‌ها می باشد، نیاز به هندزفری‌ و هندزفری بی‌سیم بیشتر از پیش احساس می‌شود و می‌توانید از طریق آن پادکست و موسیقی بشنوید و با تلفن صحبت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اهوراشاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز