آشنایی با برند و انواع محصولات بایودرما + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

رسیدگی به پوست برای همه افراد یک مسئله حائز اهمیت محسوب شده و توجه به مشکلات و حساسیت‌های آن همواره دغدغه افراد زیادی است. به همین دلیل افراد برای سالم و جوان ماندن پوست خود هر محصولی را استفاده نمی‌کنند و در تلاش هستند برندهای معتبر حوزه آرایشی و بهداشتی را به کار ببرند. محصولات بایودرما یکی از موارد معتبر بازار آرایشی و بهداشتی است که به دلیل استفاده از مواد مناسب مورد توجه قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار محصولات بهدشتی و آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی مناسب برای پوست همواره اهمیت دارد و پزشکان و متخصصان هنگام تجویز یک محصول، حتما این مورد را در نظر می‌گیرند. بایودرما یک برند آرایشی- بهداشتی مناسب است که محصولات مناسب سلامت انواع پوست را تولید می‌کند.

مختصری از تاریخچه بایودرما

سال 1977 کمپانی بایودرما اولین محصول خود را روانه بازار کرد. اولین محصول این برند، شامپو بود که فواید زیادی برای پوست سر داشت و مواد مضری در آن به کار نرفته بود. سال 1985، برند بایودرما محصولی به نام میسل واتر یا میسلار به بازار وارد کرد. این محصول اولین پاک کننده پوست در سطح دنیا بوده که تا به حال توانسته عنوان برترین پاک کننده را در بین برندهای مختلف حفظ کند. در ادامه برخی از محصولات بایودرما که در فروشگاه تیسا پرفیوم عرضه شده، معرفی خواهند شد؛

برخی از محصولات اصل بایودرما

ضدآفتاب فوتودرم مکس بایودرما

قیمت: 420 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

ضدآفتاب فوتودرم مکس با اس پی اف 100 به بازار عرضه شده و دارای بافتی سبک بدون ایجاد سنگینی و چربی است. این ضدآفتاب در برابر آب مقاوم بوده و برای پوست‌های نرمال تا خشک مناسب به نظر می‌رسد.

ژل شوینده پوست چرب بایودرما

قیمت: 324 هزار تومان

ژل شوینده پوست چرب دارای بافت سبک و فومی است و مواد صابونی ندارد. این ژل برای پوست چرب، مستعد جوش و مختلط مناسب به نظر می‌رسد و کنترل کننده چربی است. قیمت این محصول با تخفیف 25 درصدی به 324 هزار تومان می‌رسد.

انواع پاک کننده مناسب پوست

بازه قیمت: 290 هزار تا 350 هزار تومان

میسلار واتر بایودرما برای پوست خشک یک پاک کننده قوی و ملایم برای پوست‌های خشک و حساس است. این نوع پاک کننده نیازی به شست و شو ندارد و برای پاکسازی آرایش چشم و لب هم به کار می‌رود. قیمت این میسلار واتر با تخفیف 17 درصدی به 290 هزار تومان می‌رسد.

میسلار واتر پوست چرب بایودرما کنترل کننده چربی پوست بوده و خشکی بیش از حد ایجاد نمی‌کند. این میسلار واتر برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب به نظر می‌رسد. قیمت این محصول با احتساب تخفیف 17 درصدی، 290 هزار تومان است.

میسلار واتر بایودرما برای پوست‌های حساس نوعی پاک کننده عمقی منافذ با فرمولاسیونی ملایم است که با پی اچ پوست نیز سازگاری دارد. قیمت این محصول نیز در سایت تیسا 350 هزار تومان است.

بایودرما اصل را از تیسا پرفیوم بخرید

افرادی که مایل به خرید هر یک از محصولات مذکور از برند بایودرما هستند کافی است به وبسایت تیسا پرفیوم مراجعه کرده و هر تعداد از محصول مورد نظر خود را با ضمانت اصل بودن سفارش دهند. سایت تیسا پرفیوم به منظور جلب اعتماد مشتریان، اصالت محصولات موجود در سایت را تضمین می‌کند و گارانتی ارائه می‌دهد.

افرادی که برای خرید محصول مورد نظر بایودرما آگاهی کافی را ندارند، کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند تا اطلاعات لازم در اختیار آن‌ها قرار داده شود و سپس محصول مورد نظرشان را خریداری کنند. تمامی کالاها و خدمات ارائه شده در این مجموعه دارای مجوزهای لازم از مراجع ذی ربط بوده و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین کشور است.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز