آسان بورس؛ کسب سود آسان فقط با چند کلیک!

لست سکند

همه فعالان حوزه بورس به دنبال این هستند که ریسک معاملات خود را در بازار به حداقل برسانند و طبق یک استراتژی مناسب در بازار فعالیت کنند. بهترین راهکار برای دستیابی به حداکثر میزان بازدهی و کاهش خطا در بازار، استفاده از الگوریتم‌های معاملاتی است. اما این روش با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه است که مهمترین آن، نیازمندی به دانش برنامه‌نویسی و زمان زیاد جهت رسیدن به نتیجه است. سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که با وجود چنین محدودیت‌هایی راهکار چیست؟ آیا باید همچنان مطابق با روش‌های سنتی عمل کرد و چندین ساعت پای سیستم نشست تا بتوان بخشی از بازار را رصد کرد؟

پاسخ خیر است! پلتفرم آسان بورس راهکاری برای فعالین بازار است که بتوانند در زمانی اندک، بدون دانش برنامه‌نویسی و با چند کلیک به نیازهای خود در بورس اوراق بهادار تهران پاسخ دهند.

معاملات الگوریتمی چیست؟

معاملات الگوریتمی رویکرد جدیدی در بازارهای مالی هستند که پس از تغییرات ساختاری مهم در این بازارها پدید آمدند. این الگوریتم‌ها ابتدا شروط افراد را که بر اساس فاکتورهایی اعم از قیمت، زمان و حجم معاملات می‌باشد؛ دریافت می‌کنند و سپس به بررسی سهم‌های موجود در بازار می‌پردازند و در نهایت اقدام به ثبت سفارش بر اساس شروط تعیین شده می‌کنند.

مواردی از جمله کاهش احساسات در معاملات، قابلیت تست استراتژی معاملاتی در گذشته (Strategy Backtest)، افزایش سرعت در ثبت سفارشات، مدیریت همزمان چندین استراتژی، صرفه‌جویی در زمان، کمترین حد افشای اطلاعات و افزایش رقابت، مهمترین ویژگی‌های مثبت استفاده از معاملات الگوریتمی در بازار است.

راز آسمان پایتخت

ایده‌پردازی قوی در آسان بورس

ایده طراحی و ارائه این پلتفرم در اواخر سال 1396 شکل گرفت؛ به گفته این گروه هدف از آسان بورس ارائه راهکاری ساده برای استفاده از معاملات الگوریتمی و بهره‌گیری از ابزارهای نوین در این حوزه است. به‌طوری که کاربران آسان بورس می‌توانند بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، در زمانی اندک و با استفاده از ابزارهای این پلتفرم به فیلترنویسی، طراحی استراتژی معاملاتی، بررسی استراتژی در گذشته و دریافت نوتیف از استراتژی‌های خود بپردازند.

این طرح در سال 1398 بعنوان یکی از پنج ایده برتر در فین استارز شناخته شد. در آبان همان سال با سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و افراد حقیقی در این استارت‌آپ، آسان بورس توانست خدمات بیشتری را در حوزه بورس به کاربران خود ارائه دهد، به‌طوری که با نوآوری در زمینه ارائه خدمات بورسی این شرکت در مهر ماه سال 1399 توانست گواهینامه شرکت دانش‌بنیان نوع یک را از معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری دریافت کند.

مهمترین امکانات آسان بورس

مهمترین خدماتی که پلتفرم آسان بورس به 80 هزار کاربر خود ارائه می‌کند عبارتند از:

  • فیلترنویسی:

طراحی انواع فیلترهای تکنیکالی، تابلوخوانی و بنیادی در دو محیط طراحی پیشرفته و آسان

  • طراحی استراتژی معاملاتی:

طراحی انواع استراتژی‌های معاملاتی تکنیکالی و تابلوخوانی

  • تست استراتژی معاملاتی در گذشته (بازه زمانی 18 سال گذشته):

بررسی استراتژی معاملاتی در گذشته و با استفاده از داده‌های 18 سال گذشته

  • دریافت نوتیفیکیشن از چندین استراتژی معاملاتی به صورت همزمان:

قرار دادن همزمان 10 استراتژی معاملاتی روی حالت زنده و دریافت نوتیفیکیشن از آنها

  • داشبوردهای متنوع:

ارائه داشبوردهای متنوع جهت بررسی سریع بازار

  • فیلترهای آماده‌:

طراحی فیلترهای تکنیکالی، تابلوخوانی و جریان نقدینگی توسط تیم تحلیلگری آسان بورس و ارائه آنها به کاربران

مرتبط با : آسان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز