آزمون استخدامی دی ماه برگزار می شود

لست سکند

آزمون استخدامی که به دلیل بیماری کرونا تاکنون دوبار لغو شده بود، دی ماه برگزار می شود.

به گزارش کاماپرس، آزمون استخدامی بعد از دوبار به تعویق افتادن، سرانجام در دی ماه برگزار می شود. علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از برگزاری قطعی آزمون استخدامی برای جذب ۱۰۰ هزار نفر در دی ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

رئیسی درباره برگزاری آزمون استخدامی گفت:« یکی از موضوعاتی که در نشست امروز مطرح شد، برگزاری آزمون استخدامی بود که ۱۰۰ هزار نفر پس از این آزمون جذب می‌شوند. با توجه به آرامش نسبی ایجاد شده و در نظر گرفتن ۲۷۰۰ حوزه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حداقل جمعیت، مصوب شد که این آزمون برگزار شود. این آزمون قبلا دو بار به تعویق افتاده بود، اما اکنون این ۱۰۰ هزار نفر در جریان باشند که آزمون استخدامی در دی ماه برگزار می‌شود.»

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

منع تردد از ساعت ۲۰ برای امروز و فردا

راز آسمان پایتخت

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه درباره گفت:« مهم‌ترین عامل بیماری در این فصل، دورهمی‌های خانوادگی است و اکیدا توصیه می‌شود از دورهمی خانوادگی در شب یلدا پرهیز کنیم، اگر این دورهمی‌ها ادامه یابد، بیماری قطعا دو هفته دیگر صعودی می‌شود، وضعیت حال حاضر بسیار خوب است و اولین آمار فوت زیر ۲۰۰ نفر را دیروز داشتیم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و کمتر شود.

میزان بستری هم بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته و در اکثر استان‌ها روند نزولی را طی می‌کنیم. این موضوع نتیجه همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و به همان دلیل که این بیماری کم شده، اگر برداشته شود، بیماری افزایش پیدا می‌کند.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

معاون بهداشت وزارت بهداشت در پایان درباره محدودیتهای کرونایی برای امشب و فردا شب به ایرنا گفت:« منع تردد‌های درون شهری برای ۲۹ و ۳۰ آذر از ساعت ۲۰ اجرا می‌شود و همه مشاغل به جز گروه شغلی یک از ساعت ۱۸ تعطیل هستند. بعد از شب یلدا، منع تردد‌ها در شهر‌های نارنجی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ادامه پیدا می‌کند. منع تردد بین شهری هم مطابق قانون شهر‌های نارنجی اجرا می‌شود و اگر انجام نشود، مشمول جریمه خواهد بود.»

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز