آخرین قیمت یخچال‌ های سامسونگ

لست سکند

لوازم خانگی سامسونگ همیشه یکی از پرطرفدارترین محصولات بازار کشور هستند و در حال حاضر که ورود برندهای خارجی ممنوع شده‌اند، بیش از گذشته خواهان دارند. یکی از لوازم خانگی این برند، یخچال های سامسونگ هستند. از ویژگی‌های یخچال سامسونگ می‌توان به طراحی خاص، مصرف انرژی کم و مناسب، قابلیت سازماندهی و ایجاد نظم و فضای کافی اشاره کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس در این مطلب به قیمت مدل‌های مختلف یخچال های سامسونگ اشاره می‌شود.

یخچال سامسونگ مدل PR30 یکی از ارزان ترین یخچال های این برند است که با قیمت 17 میلیون و 600 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. این یخچال فریزر دوقلو با ۵ طبقه و دو کشو در یخچال و ۵ کشوی فریزر، در کل ۶۲۵ لیتر گنجایش داشته، ارتفاعش یک متر و ۸۰ سانتی متر است و برچسب انرژی A+ دارد.

راز آسمان پایتخت

یخچال سامسونگ مدل  RL730 هم با قیمت 37 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌شود. این یخچال فریزر کمبی، با مصرف انرژی A++ و ۲۵ فوت گنجایش، دارای ۳ طبقه و ۲ کشو در قسمت یخچال است. البته ۴ طبقه هم داخل در یخچال تعبیه شده و با دو کشوی فریزر تکمیل می‌شود. یخساز نیمه اتوماتیک، جریان برودتی یکنواخت در طبقات و قفل کودک از دیگر ویژگی‌های این یخچال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت یخچال فریزر کمبی سامسونگ RL750 نیز ۴۴ میلیون تومان است و ویژگی‌هایش به یخچال فریزر RL730 شباهت دارد؛ فقط گنجایش یخچال و فریزر آن کمی بیشتر بوده و دارای فیلتر بوگیر و محفظه نگهداری میوه و سبزیجات است.

البته اگر خواستار یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل HM34 هستید، باید مبلغ 59 میلیون تومان پرداخت کنید. این ساید بای ساید ۲۵ فوتی با ۴ طبقه و ۳ کشو در یخچال، در کنار ۴ طبقه و دو کشوی فریزر در مجموع ۵۱۵ لیتر گنجایش دارد. میزان مصرف انرژی این یخچال فریزر سامسونگ A+ است.

برای خرید یخچال سامسونگ مدل Polaris باید 65 میلیون و 900 هزار تومان پرداخت شود. این مدل از ساید بای ساید نوفراست سامسونگ با گنجایش کلی ۷۴۶ لیتر، با برچسب انرژی A در بازار موجود است.

گفتنی است خرید یخچال مدل G26 سامسونگ هم 72 میلیون تومان خرج روی دست خریدار می‌گذارد. این ساید بای ساید ۲۷ فوتی سامسونگ با برچسب انرژی B بین ۵۵۱ تا ۷۰۰ لیتر گنجایش دارد.

در انتهای این لیست گران‌ترین یخچال سامسونگ موجود در بازار قرار گرفته است؛ ساید بای ساید سامسونگ FSR12 که در حال حاضر 85 میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد. این یخچال فریزر ۳۴ فوتی با برچسب انرژی A++ و گنجایش بیش از ۷۰۰ لیتر، ۴ طبقه و دو کشو در بخش یخچال و نیز همین تعداد طبقات و کشو را در فریزر دارد. از دیگر تجهیزات این مدل می‌توان به سیستم تصفیه آب با فیلتراسیون 3 مرحله‌ای، سیستم عیب‌یابی هوشمند، سیستم انجماد سریع و … اشاره کرد.

 

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز