آخرین سال تولید لندکروز تویوتا

لست سکند

لندکروزر تویوتا تنها تا پایان سال 2021 در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، تاکنون بیشتر از 200 سری از لندکروزر تویوتا در بازارهای جهانی عرضه شده و سری 200 این خودرو دوبار تغییر چهره داده است. اما بنا بر گزارش جدید مجله «کار اند درایور» عرضه لندکروزر تویوتا در سال جدید میلادی متوقف خواهد شد.

البته لندکروزر، به دلیل داشتن «بدنه روی فریم» هنوز هم مشتریان خود را دارد. پیش از این، مدل اف‌جی‌کروزر تویوتا از سال 2014 به بعد در بازار آمریکا عرضه نشد. شرکت خودروساز نیز اعلام کرده است: «با پایان تولید این مدل اتومبیل ممکن است مجدداً ورژن بهتری از آن در بازار عرضه شود».

راز آسمان پایتخت

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که شرکت خودروساز در حال طراحی جدید لندکروزر برای بازار آمریکای شمالی است. قیمت تولیدی برای این محصول 86 هزار و 880 دلار پیش‌بینی می‌شود.

لندکروزر از سری خودروهای دو دیفرانسیل و مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک است که توسط شرکت ژاپنی تویوتا تولید می‌شود. این اتومبیل 2450 کیلوگرم وزن دارد. میزان مصرف سوخت لندکروزر به طور متوسط 13.5 لیتر در هر 100کیلومتر است. این خودرو در دونوع شش و هشت سیلندر به بازار عرضه می‌شود. بیشینه سرعت خودرو لندکروزر 200 کیلومتر برساعت است. همچنین این خودرو از سازمان استاندارد ایمنی استرالیا، 5 ستاره ایمنی کسب کرده است.

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز