۶ نکته اساسی درباره شرکت فام

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل- سهامی خاص- با عنوان «فام» وابسته به موسسه اعتباری ملل است که در سال 1395 فعالیت خود را شروع کرد. حوزه فعالیت این شرکت نرم‌افزارهای بانکی و غیر بانکی، مشاوره فنی و نظارتی در حوزه فناوری اطلاعات و طراحی و اجرای زیرساخت- امنیت، شبکه و مرکز داده- است.

کاماپرس در ادامه 6 نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که برای فعالان و علاقمندان حوزه بانکداری و فناوری اطلاعات مفید و موثر است؛

1. شرکت پرداخت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل- سهامی خاص- با 144 نفر کارمند، تحت مدیریت سید مرتضی بکا، در تهران فعالیت می‌کند.

2. سامانه‌های دیتامیت، مبارزه با پولشویی، اینترنت بانک، همراه بانک، سوئیچ پرداخت، کارت اعتباری، استعلامات حاکمیتی، نرم‌افزار فام و… از جمله خدمات و محصولات این شرکت معرفی شده است.

3. از جمله مشتریان این مجموعه می‌توان موسسه مالی اعتباری ملل، گروه توسعه اقتصاد ملل و شرکت شفا توس کیش را نام برد. دیگر مشتریان این مجموعه شرکت عمران نوین توس جاویدان، زیبا سازه توس گام و شرکت کارگزاری ملل پویا هستند. همچنین موسسه اعتباری ملل، به عنوان شریک تجاری این مجموعه معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

4. رونمایی از کتاب «بلاکچین و قانون» با حمایت موسسه اعتباری ملل و شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل- سهامی خاص- در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، سال ۹۷، اتفاق افتاد. این کتاب که سال گذشته با حمایت موسسات ذکر شده به چاپ دوم رسید، در حوزه ذات دوگانه بلاکچین مطرح شده و نوشته «پریماورا د فلیپی» و «آرون رایت» از دانشگاه هاروارد است.

5. سال 1398 این مجموعه، ارائه نسخه اندروید پویانگار ملل- فام-، اولین سامانه تولید رمز پویا با قابلیت صوتی استاندارد را برای نابینایان در نظر داشت. بعلاوه در سال گذشته امکان انتقال وجه از مبدا کارت‌های آینده به کلیه کارت‌های شتابی در نرم‌افزار فام امکان‌پذیر شد.

6. در سال جاری، امکان انتقال وجه از کارت بانک ملت را به کلیه کارت‌های شتاب، در نرم‌افزار فام فراهم شد. همچنین در بهمن‌ماه امسال بود که نرم‌افزار پرداخت فام از جشنواره مسئولیت اجتماعی خود نیز رونمایی کرد.

مرتبط با : تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز