لغو ممنوعیت واردات گوشی های اپل / قیمت روز انواع آیفون

پس از اعلام قانون اعمال محدودیت واردات گوشی‌های اپل محصولات این برند با افزایش قیمت بسیار شدیدی مواجه شد و بازار را در شوکی عظیم فرو برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از اول خرداد محصولات برند اپل در گروه کالایی 27 و غیرضروری قرار گرفت و امکان ثبت سفارش این محصول دیگر وجود نداشت. به گفته امیر اسحاقی دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت ممنوعیت واردات گوشی‌های اپل کارشناسی نبوده و احتمال دارد این تصمیم تحت فشارهای سیاسی گرفته شده باشد که این تصمیم بسیار تبعات منفی خواهد داشت؛ زیرا برخی افراد فقط در حوزه این برند فعالیت می‌کنند و موج بیکاری را خواهیم داشت. همچنین سبب بروز جنگ قیمتی و افزایش لحظه‌ای قیمت خواهیم بود.

در همین زمینه بخوانید:

با بررسی قیمت‌ها متوجه خواهیم شد به عنوان مثال آیفون 13 پرومکس 256 گیگابایت که قبل از اعلام خبر ممنوعیت 47 میلیون و 300 هزار تومان قیمت داشت، پس از اعلام این خبر ناگهان 56 میلیون تومان شد! همچنین آیفون 13 پرو 256گیگابایت که 45 میلیون و 800 هزار تومان قیمت داشت، پس از اعلام خبر ناگهان با افزایشی 6 میلیون تومانی مواجه شد

راز آسمان پایتخت

البته پس از این همه بحث و خبرهای ممنوعیت سفارش محصولات برند اپل، وزارت صمت محدودیت‌ها را به‌روز رسانی و اعلام کرد هیچ ابلاغیه‌ای تحت ممنوعیت ثبت سفارش واردات موبایل با برندهای خاص به ما داده نشده و ثبت سفارش آیفون انجام خواهد شد.

قیمت محصولات اپل موجود در بازار ایران

باتوجه به خبرهای چند روز اخیر، قیمت پرفروش‌ترین محصولات اپل موجود در بازار به این ترتیب است:

پرفروش‌ترین گوشی موبایل برند اپل، آیفون اس ای 2022 بوده که هم‌اکنون با قیمتی معادل 16 میلیون و 920 هزارتومان با 4 درصد تخفیف در دیجی‌کالا به فروش می‌رسد. آیفون 13 پرومکس 256 گیگابایت که دیگر پرفروش این برند در بازار ایران است با قیمتی معادل 55 میلیون و 689 هزارتومان به فروش می‌رسد که دیجی‌کالا این محصول را با 2 درصد تخفیف ارائه کرده است.

آیفون 13 آ2634 با حافظه 128 گیگابایت به قیمت 36 میلیون و 200 هزارتومان و گوشی موبایل آیفون 13 پارت نامبر چین با 128 گیگابایت حافظه 35 میلیون و 50 هزارتومان قیمت دارند.

دو گوشی دیگر پرفروش و موجود در بازار ایران گوشی موبایل 13پرومکس با ظرفیت‌های 512 و 1 ترابایت است که به ترتیب 59 میلیون و 850 هزارتومان و 68 میلیون و 15 هزارتومان عرضه می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز