ارزان ترین آپارتمان های رهن کامل در تهران چند؟

ژیوار

با گران شدن خانه و زمین، قیمت رهن کامل آپارتمان نیز افزایش داشته و ارزان ترین آپارتمان های فایل شده برای رهن کامل نیز قیمت های نجومی دارند.

به گزارش کاماپرس، رهن کامل منزل در شرایطی که تورم بالا باشد از سوی مستاجران پرطرفدار نیست چرا که آنها ترجیح می دهند اگر پس اندازی دارند به جای در رهن گذاشتن آن ، پول خود را به سکه و طلا و ارز تبدیل کنند که ارزش پولشان با گذشت زمان کم نشود.

در مقابل موجران در شرایط تورمی به رهن کامل تمایل بیشتری دارند چرا که می توانند این پول را صرف خرید طلا و ارز و سرمایه گذاری های دیگر کنند و سود بیشتری نسبت به اجاره نصیبشان می شود.

با این توضیح نگاهی داریم به گزارش دنیای اقتصاد درباره وضعیت بازار رهن آپارتمان در تهران و ارزان ترین آپارتمان های رهن کامل را بر اساس گزارش این روزنامه مرور می کنیم.

بر اساس این گزارش یک آپارتمان ۷۵ متری در شادآباد خیابان ۱۷ شهریور به قیمت ۱۱۰ میلیون تومان به رهن کامل گذاشته شده است که ارزان ترین فایل در میان آپارتمانهای به رهن گذاشته شده در این گزارش است.

دریان سفر امید

آپارتمان دیگری به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان در خیابان فرجام غربی خیابان حیدرخانی به متراژ ۶۳ متر و قیمت ۱۳۰ میلیون تومان رهن کامل گذاشته شده است. همچنین در خیابان نامجو نرسیده به خیابان قجاوند آپارتمان ۵۵ متری به قیمت ۱۳۵ میلیون تومان به رهن کامل گذاشته شده است.

اخبار مهم امروز را بخوانید:

یکی دیگر از فایل های ارزان در میان خانه های پیشنهادی رهن کامل در تهران آپارتمانی در خیابان گلبرگ غربی بعد از میدان امام رضا است .این آپارتمان به متراژ ۶۰ متر به مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان به رهن کامل داده می شود.

در خیابان پلیس خیابان کلیم کاشانی آپارتمان ۶۲ متری به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان رهن کامل داده می شود و نهایتاً اینکه در خیابان نیرو هوایی خیابان اول آپارتمان ۶۸ متری به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان برای رهن کامل پیشنهاد شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

در ادامه جدول قیمت رهن کامل آپارتمان در نقاط مختلف تهران را مشاهده کنید.

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز