سمند صادراتی ایران در بلاروس حادثه آفرید + فیلم

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک خودروی سمند صادراتی ایران در پایتخت بلاروس با برخورد با یک دستگاه خودروی رنو حادثه آفرید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از intex-press، این حادثه در یکی از خیابان های شهر مینسک و در نزدیکی ورودی بازاری بوقوع پیوست.

 

راننده اتومبیل سمند به اینتکس پرس گفت: “یک مینی بوس در کنار جاده پارک بود که به ناگهان خودروی رنو که کنار آن ایستاده بود به سمت عقب حرکت کرد و من حتی فرصت ترمز کردن را پیدا نکردم و در نهایت سعی کردم از برخورد جلوگیری کنم اما نتیجه ای نداشت”.

گزارش شده است که در این حادثه به کسی صدمه ای وارد نشده اما خودروها از نظر فیزیکی آسیب دیده اند و افسران پلیس راهنمایی و رانندگی در حال بررسی شرایط حادثه هستند.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است شرکت خودروسازی یونیسون که در شهر مینسک، پایتخت بلاروس واقع شده است، از اواسط دهه 80 خورشیدی شروع به مونتاژ خودروی سمند کرد. ایران خودرو که ۴۲% از سهام این شرکت را در اختیار دارد تلاش کرد تا با مونتاژ سمند در این کشور صادرات خود را به روسیه، کشورهای اروپای شرقی و مشترک المنافع آغاز کند که تنها تا سال 92 موفق به انجام این کار شد و پس از آن مونتاژ خودروی سمند در بلاروس متوقف شد.

همچنین خودروی زوتای زد 300 که با نام سایپا ریو در ایران معروف است طی سال های 2014 الی 2017 نیز در این شرکت تولید می شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سمند صادراتی ایران در بلاروس حادثه آفرید + فیلم

  1. مری گفته:

    درسته از نظر قانونی سمند مقصر نبود اما حداقل 5 ثانیه زمان داشت تا از لاین کناری ماشی رد بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز