خرید اکانت گوگل ادز وریفای شده، چالش احراز هویت تبلیغات دهندگان ایرانی در گوگل

ژیوار

سرویس گوگل ادز یکی از محبوب ترین کانال های دیجیتال مارکتینگ در میان کسب و کارهای آنلاین می باشد. در سطح دنیا، بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ، جهت دیده شدن پا به عرصه تبلیغات آنلاین میگذارند.

یکی از پر تقضاترین کانال های بازاریابی دیجیتال، استفاده از سرویس تبلیغات در گوگل است. این سرویس که نام رسمی آن گوگل ادز نام دارد، توسط کارشناسان گوگل ادز و شرکت هایی که به صورت رسمی پارنتر گوگل می باشند انجام می شود.

گوگل ادز - کاماپرس

فرآیند تبلیغات در گوگل در ایران

احتمالا همان طور که می دانید، سرویس محبوب گوگل ادز در ایران به طور کامل تحریم است. شما جهت استفاده از این سرویس به صورت مستقیم امکان استفاده از آن را نخواهید داشت. همچنین جهت پیاده سازی کمپین ها، وب سایت هایی که دامنه .IR داشته باشند، امکان تبلیغات را ندارند.

احراز هویت تبلیغ دهندگان در اکانت گوگل ادز

حال امروزه، با پیشرفت تبلیغات در گوگل، تمامی تبلیغ دهندگان در سراسر دنیا، جهت تبلیغ در گوگل، الزاما باید کسب و کار خود را به تائید گوگل برسانند. در واقع احراز هویت خود را در اکانت گوگل ادز به انجام برسانند. این موضوع با توجه به تحریم های کشورمان، به چالشی برای تبلیغ دهندگان و کسب و کارهای ایرانی تبدیل شده است.

دریان سفر امید

حال با توجه به راهکارهایی که وجود دارد، با خرید اکانت گوگل ادز از مجموعه هلپ مارکتینگ، می توانید به آسانی و با پشتیبانی قوی که این مجموعه دارد، اکانت وریفای خود را تهیه کنید.

گوگل ادز - کاماپرس

مزایای اکانت گوگل ادز وریفای شده چیست؟

تائید گوگل بر آن است که جهت استفاده از گوگل ادز و تبلیغات در گوگل، حتما از اکانت وریفای شده استفاده کنید، برخی از موارد و مزایای استفاده از اکانت وریفای شده را به شرح زیر اعلام می کنیم.

  • امکان ارتباط با پشتیبانی اکانت گوگل
  • رفع ساسپندی اکانت گوگل ادز
  • نمایش اطلاعات واقعی تبلیغ دهنده به مخاطبین جهت اعتماد بیشتر
  • استفاده از تمامی امکانات اکانت گوگل ادز
  • درج لوگو و نام برند شرکت

وریفای اکانت گوگل ادز چگونه انجام می شود؟

جهت احراز هویت اکانت گوگل ادز، شما ملزم به ارسال اطلاعات شرکتی خود به گوگل می باشید. از سال 2022 به بعد، تمامی تبلیغ دهنگان موظف به ارسال اطلاعات واقعی خود می باشند. با توجه به قوانین گوگل، در این بخش سخت گیری های زیادی توسط گوگل صورت میگیرد. همچنین با توجه به تحریم بودن سرویس، اکثر اکانت های شرکت های ایرانی متوقف و ساسپند می شوند.

جهت وریفای کردن اکانت گوگل ادز، پیشنهاد می گردد که ابتدا مشاوره گوگل ادز دریافت کنید و سپس با آگاهی اکانت خود را وریفای کنید.

مزایای داشتن اکانت گوگل

اگر شما به صورت حرفه ای در گوگل تبلیغات می کنید و به صورت پیوسته کمپین های خود را مدیریت می کنید، جهت کنترل بهتر روند تبلیغات در گوگل خود، پیشنهاد می گردد که خود اکانت اختصاصی گوگل ادز را در اختیار داشته باشید.

برخی از مزایای داشتن اکانت اختصاصی گوگل ادز :

  • مشاهده گزارشات روزانه و لحظه ای
  • تغییرات کامل کمپین ها
  • تغییرات کامل بر روی کلمات کلیدی
  • تغییرات کامل بر روی متن آگهی در گوگل
  • کنترل کمپین، فعال و یا غیر فعال کردن آگهی ها
  • بهبود کمپین ها و بهینه سازی آن توسط خودتان

مدارک لازم جهت داشتن اکانت اختصاصی گوگل ادز

جهت داشتن اکانت گوگل ادز، شما ابتدا باید یک حساب بانکی معتبر و تائید شده در یک کشور مورد معتبر گوگل را در اختیار داشته باشید. همچنین  این حساب باید احراز هویت آن انجام شود. گوگل بر روی پرداخت های شما بسیار حساس می باشد. در صورتی که هرگونه مورد مشکوکی بر روی حساب بانکی شما مشاهده کند، اکانت شما را تعلیق می کند.

همچنین جهت راه اندازی اولیه اکانت، شما نیاز به اطلاعات شرکتی معتبر در خارج از ایران می باشید. در صورتی که اطلاعات نادرست و یا غیر واقعی ارسال کنید، اکانت گوگل ادز شما مسدود می گردد.

مزایای تبلیغ در گوگل

آگاهی از برند

یکی از مزایای تبلیغ در گوگل، آگاهی از برند شما است. اگر قصد افزایش آگاهی از برندتان را دارید، تبلیغ در گوگل بهترین گزینه هست. هنگامی که کاربران در موتور جستجو، سرچ می‌کنند، برند شما به آن‌ها نمایش داده می‌شود و در مدت‌زمان کمی، به میزان قابل‌توجهی آگاهی از برند شما افزایش می‌یابد.

افزایش فروش با استفاده از تبلیغات گوگل

یکی دیگر از مزایای تبلیغ در گوگل، افزایش فروش می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این روش تبلیغاتی، آگهی‌های خود را صفحه نخست نتایج جستجو به نمایش بگذارید.

هدف‌گیری مخاطب

تبلیغات گوگل این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند که مخاطبانتان را هدف‌گذاری کنید. شما می‌توانید با استفاده از فیلترهایی همچون سن، زبان، جنسیت و… مخاطبان خود را هدف‌گیری کنید.

مدیریت بودجه

شما با استفاده از گوگل می‌توانید هزینه‌های تبلیغاتی خود را مدیریت کنید. در این روش شما تعیین می‌کنید که می‌خواهید چقدر هزینه کنید و گوگل باتوجه‌به هزینه شما عمل می‌کند.

ارزیابی راحت عملکرد

شما با استفاده از این پلتفرم تبلیغاتی برخلاف سایر روش‌ها، می‌توانید تبلیغات خود را ارزیابی کنید. با در اختیار گذاشتن اطلاعات، متوجه شوید که چقدر به هدفتان نزدیک شده‌اید. شما با استفاده از تبلیغ در گوگل می‌تواند نتایج آن را تجزیه‌وتحلیل کنید. در این روش تبلیغاتی، اطلاعاتی از جمله موارد زیر در اختیار کاربر گذاشته می‌شود.

  • بیشترین فروش مربوط به کدام کلیدی بوده است؟
  • چه افرادی روی تبلیغات شما کلیک کرده‌اند؟
  • ترافیک ناشی از گوگل ادز چقدر بوده است؟
  • چه تعداد مشتری را جذب کرده‌اید؟
  • برای جذب هر مشتری چقدر هزینه لازم دارید؟

شما با در دسترس داشتن این اطلاعات متوجه می‌شوید که چقدر به هدف خود نزدیک شده‌اید. بنابراین؛ جهت رشد کسب‌وکار خود، از گوگل ادز استفاده کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : هلپ مارکتینگ
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان