بانی چاپ ؛ تمرکز بر طراحی و چاپ فوری

بانی چاپ-کاماپرس
ژیوار

فروشگاه اینترنتی بانی چاپ با ایده اصلی «طراحی و چاپ فوری» خدمات و محصولات متنوعی به کاربران ارایه می‌دهد.

کاماپرس در ادامه فروشگاه اینترنتی بانی چاپ و محصولات و خدمات متنوع آن را معرفی می‌کند:

* شرکت چاپ و تبلیغات بانی چاپ از تابستان سال 1382 کار خود را در قالب یک کانون تبلیغاتی آغاز کرد و در زمستان سال 1395 موفق به راه‌اندازی سایت رسمی خود و سفارش‌گیری آنلاین شد.

* شرکت بانی‌چاپ محصولات و خدمات متنوع خود را در زمینه‌های طراحی گرافیک، استند و تابلو، چاپ و تبلیغات و چاپ دکوراتیو دسته‌بندی کرده است. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به طراحی لوگو و کاراکتر، طراحی اوراق اداری، طراحی اقلام تبلیغاتی، طراحی و چاپ استندهای نمایشگاهی، تابلو و چاپ افست و دیجیتال اشاره کرد. یکی از خدمات ویژه این مجموعه چاپ دکوراتیو است که شامل انواع تابلو، انواع پرده، تزئینات خانه و اتاق کودک می‌شود.

* بانی چاپ مجهز به سیستم سفارش‌گیری آنلاین است. کاربران می‌توانند در هر مکان و زمان، اقدام به سفارش طراحی و چاپ لوگو، کاتالوگ، بروشور و… کنند. در سایر بخش‌های سایت نیز کاربران می‌توانند محصولات مورد نیاز خود از قبیل تابلو فرش و پرده را مطابق با نیاز و سلیقه‌شان به صورت شخصی‌سازی‌شده سفارش دهند.

دریان سفر امید

بانی چاپ-کاماپرس

* یکی از بخش‌های فروشگاه اینترنتی بانی‌چاپ، تزئینات خانه است. در این بخش محصولات متنوعی از جمله کاغذ دیواری، رومیزی، پاف، پادری، فرش، کالای روشنایی، کوسن، بالش، روتختی و پوشیدنی‌های آشپزخانه وجود دارد. کاربران می‌توانند تمام این محصولات را با طرح‌های موجود در سایت یا طرح‌های مورد نظر خودشان سفارش دهند.

* در بخش پرده این فروشگاه 8 مدل محصول وجود دارد. این امکان وجود دارد که طرح مورد نظر مشتریان روی اغلب این پرده‌ها چاپ شود. 8 مدل پرده شامل پانچی، شید، سیلوئت، زبرا، لوردراپه، ریسه‌ای، بک‌دراپ و حمام است.

* بخش بلاگ در سایت بانی‌چاپ حاوی مقاله‌ها و اطلاعات جدیدی درباره طراحی، تبلیغات، چاپ و بسته‌بندی است. محتوای این مجله اینترنتی می‌تواند به علاقمندان صنعت چاپ و تبلیغات کاربردی باشد.

بانی چاپ-کاماپرس

* بانی چاپ دارای تاییدیه‌هایی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت معدن و تجارت، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی است.

* جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر از بانی‌چاپ می‌توان به سایت این مجموعه مراجعه کرد.

نویسنده: رضوان شریف‌لو

انتهای پیام

مرتبط با : بانی چاپ
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز